Som syns at det er irriterende at de fleste sportsvogner sin sittestilling er så bakoverlent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bakoverlent?? simo vogna mi kan gå fra 90 graders vinkel til helt flat..
Heldiggris. Min simo vogn går ikke opp til 90 grader, og lillemor skled bare ned.Bakoverlent?? simo vogna mi kan gå fra 90 graders vinkel til helt flat..
Hvilken simovogn har du? Min går ryggen bare til 75-80 grader, kanskje...
Heldiggris. Min simo vogn går ikke opp til 90 grader, og lillemor skled bare ned.
Babyjogger også. Det er de vognene med sånn stropp i ryggen til å justere hvor ryggen skal være i stedet for f eks tre forskjellige hakk. Frøkna her vil gjerne sitte i 90 grader, så da vi skaulle ha søskenvogn var det et kriterie. Har også lagt merke til at nesten ingen av sportsvognene har skrittstropp lenger, så hvis man ikke har på sele kan de krype under bøylen fordi det ikke er en stropp mellom bena og opp til bøylen.Tenkte mer på sånn tfk, mountain buggy, Easywalker, Bumbleride..
Har også Simo og bruker fremdeles bagdelen og i den sitter hun så godt som 90 grader. Mener å huse sportsdelen også går langt opp, hadde den til storebror.Heldiggris. Min simo vogn går ikke opp til 90 grader, og lillemor skled bare ned.
2,5, så hun bruker ikke vogn lenger nå heldigvis. Hadde en duo 2011 modell. Klagde på sportsdelen, men butikken mente den skulle være sånn. Bagdelens rygg var ok.Har også Simo og bruker fremdeles bagdelen og i den sitter hun så godt som 90 grader. Mener å huse sportsdelen også går langt opp, hadde den til storebror.
Hvor gammelt er barnet ditt?
På mountain buggy kan man stramme så mye at den blir helt rett, vi gjorde det.Tenkte mer på sånn tfk, mountain buggy, Easywalker, Bumbleride..
Tenkte mer på sånn tfk, mountain buggy, Easywalker, Bumbleride..