Bare meg...?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
...som ikke er helt klar for å få baby enda???
Var på akupunktur i går og fikk høre at kroppen min var lettpåvirkelig, og hun skulle sette nåler for fødsel fra og med uke 37 (får ikke lov før). Kjente litt småpanikk og sa at jeg ikke skulle ha baby før over jul!
Merker at det skal bli godt å bli ferdig med svangerskapet, men er ikke helt klar for det verken mentalt eller praktisk enda...
Flere som ikke er helt klar for baby enda?

Ikke helt klar her heller:) Mest fordi vi pusser opp badet å er langt fra ferdi enda tross 3,5 uke til termin:D
Har termin 6.1 å håper hun holder seg inne til neste år:)

Vi er akkurat ferdig med oppussing av bad :-D måtte ta soverom i tillegg så vi er straks ferdig med det. Da først kan jeg begynne med den skikkelige redebygginga med vasking av babyklær og sette sammen sprinkelseng :-) kanskje derfor jeg ikke er helt klar også...det kommer vel etterhvert :-)

Er veldig klar til å bli ferdig, men samtidig ikke :P Vil veldig gjerne vente 3 uker til :) Da har vi nok alt på plass...

Kjenner jeg er litt både og. Er veldig klar for å bli ferdig med det og få hilse på prinsen men kommer nok til å savne å gå gravid. Men nå har jeg nettopp ligget en natt på sykehus pga svangerskapsforgifting og fått beskjed om å ta det med ro frem til fødsel. Heldigvis "kun" blodtrykket som er litt høyt nå men blir nok sofaen på meg nå frem til fødsel. Har heldigvis ikke lenge igjen med termin 1.1-15 og er ferdig med alle innkjøp til mini. Så nå får mannen ta seg av matlaging og rengjøring frem til fødsel:-)

Jeg håper hun holder seg inne til vi er i 2015 iallfall. Jeg er klar for å slippe krykker, og å kunne røre meg som normalt. Jeg gleder meg veldig til å kunne sove på ryggen eller magen igjen, men jeg har igjen massevis av innkjøp og forberedelser for å være klar til hun kommer. Men har iallfall omsider fått ut fingeren og sendt inn søknaden om foreldrepenger:)

Godt å sjå da ikkje berre e meg!:p.. eg lese ting som; "e så lei, vil mini ska komma no.. ".. Kjenne meg liksom ikkje heilt igjen!:p eg e verken lei eller sånn sett klar for å få mini ut endo..:-P ting e ikkje på stell endo og eg føle meg ikkje klar ein plass psykisk heller!..:p Har jo ikkje termin før i slutten av januar då, satse på ho kjem då og ikkje før.. Då kan da gå skeis me skulegongen og..:-o :-P so får eg og sikkert tid te å bli både klar og lei.. Heh..:-P veldi spent på å sjå korleis minigull e då.. Sjå kem da e so har sparka og herja so heise i magen denna tio!..:p <3

Neiii! Men nå er jeg førstegangs, 35 uker og fortsatt helt oppegående!
Går fortsatt daglig tur med bikkja på 30 min i oppoverbakke og rydder og vasker etterpå :p
Har hatt verdens beste svangerskap, problem- og symptomfritt, omtrent (bortsett fra innleggelse i en natt pga hovent nytebekken - takk, Garm!).
Men jeg kommer ikke til å føle meg klar før fødebaggen er komplett, vi er ett par uker over 2015 - minst, og jeg har såpass stor mage at jeg føler jeg vil presse han ut hvis jeg spiser for mye! ;)

Både og. Noen dager føler jeg meg super klar, andre dager ikke så klar :o

Slenger meg på dem som er litt to-delt. Klar for å få tilbake mitt gode immunforsvar, og forhåpentligvis bli kvitt alle "plagene" som kom mot slutten. Gleder meg enormt til å få hilse på jenta og er spent på hvordan fødselen kommer til å bli, da jeg er førstegangs. Tenker bare positive tanker, men begynner veldig å gå opp for meg at det ikke er lenge igjen og dét er både fint og skummelt. Men som mange skriver, ho må pent holde seg inne til januar, da terminen er 24/25. Vil veldig at ho kommer i januar :D

Jeg er ikke helt klar, er innstilt på termin pluss noen dager og får sjokk om baby kommer før.
Jeg mangler å kjøpe masse gaver, fikse noen ting til baby kommer. Jeg har jo ikke pakket bag en gang!
Så trenger jeg å hvile og lade opp litt til fødsel....

Back
Topp