Bare meg?

samaha27

Elsker forumet
Har ikke kjent noe til brystspreng ennå..Er d mulig?;)Husker ikke når jeg merket til d sist, men nå har jeg ikke kjent eller merket noe i vertfall..Har derimot en del kynnere der magen strammer seg skikkelig

Hadde den følelsen rett før jeg fikk positiv test. Men ikke hatt det siden. Den kommer vel ikke før etter fødselen vil jeg tro.

Har fått melk men ikkje spreng :) måtte sove meg ein klut i natt for det renner av brystet til tider :P

Førstegangs - Desemberbaby <3

Kommer bittelitt melk hvis jeg klemmer, men laaaangt i fra no brystspreng. Har heller ikke fått no større pupper. Men det kommer vel :)

Jeg hadde noen dager med sprengfølelse for noen uker siden. Det gav seg heldigvis. Skulle vel bare mangle egentlig, de er jo blitt litt tomme etter de to forrige gangene :P

Ikke melk og ikke brystspreng her. Tenker det kommer når det kommer vi er alle forskjellige;)

Ikke noe her iallefall. :) Har ikke hatt lekkasjer heller enda, selv om jeg har prøvd å klemme. :P

Har ikke brystspreng. Kommer ikke før melka kommer.

Har heller ikke merket noe, ikke noe melk heller. Kommer nok ikke før etter fødsel tenker jeg.

Hverken fått melk eller spreng med noen før fødsel uten at det har hatt noe å si for ammimgen eller mengden melk :)

Melka har ikke rukket å forsvinne fra forrige svangerskap, men har ikke noe brystspreng=)

Har hatt mye vondt i brystene og brystvortene i svangerskapet, men ikke noe brystspreng enda..:)

Vet ikke åssen bryst spreng her. Men opplever at de kan bli veldig harde og føles veldig sprengte og såre. Å da ligger der en blank væske inni brystvortene ?

Nei, regner ikke med at det kommer før etter fødsel. Kom rundt dag 4 etter fødsel sist.

Tenkte på det selv i helga. Våknet med vått bryst i helga. Skjønte ingenting. Og klemmer jeg kommer det ut noe veske.

Back
Topp