bare meg????

*ønske_om_nr2*

Glad i forumet
Bare meg som føler at blødning skal komme hele tiden?
Det stikker rundt hoftene ved buksekanten som kommer å går.. Føler jeg skal ha mensen støtt og stadig...
Føles ut som kjempe mensen når det først kommer slike smerter.. Ubehaglig...
I det siste har det også hvert hvit klumpete greier nedi doen... å føler meg fuktig mellom beina hele tiden :P hehe

litt rett tanke på å ha mistet noen ganger..
 
Slik hadde jeg også det forrige svangerskap, gikk på do hele tiden for å se om tanta kom ;-) heldigvis er det et godt tegn at det romsterer der nede :-)
 
Har mensliknende smerter jeg også, er litt skummelt ja:/
Men vet heldigvis at d er normalt, syns d er mer skummelt at d faktisk kommer bittelitt blod som d gjør hos meg:(
 
å gjør det? :S men kan vel kanskje være en liten festeblødning.. trenger ikke være farlig vennen...

Håpe alt er bra med deg vennen...
*Krysser for at det går bra*

For her skal vi bli med alle dem andre jentene i lag <3 <3


Varme klemmer sendes <3
 
Nei, du er ikke den eneste. Kjennes sånn ut for meg og, men et jo hva det er, så prøver å ikke bekymre meg altfor mye. Men klarer ikke la være å se etter blod på toalettpapiret, det gjør jeg garantert helt frem til fødsel.
 
Du er absolutt ikke aleine. Tror egentlig alle gravide har det sånn i starten. Helt normalt! 
 
I natt kom det litt blod på papiret når jeg tørket meg.. Lyst rosa..
Å holder på enda, men veklser i fra lys rosa og mørkt.. Ikke noe vondt, men har stikkninger det har jeg, men ikke vondt...

Så fikk ringt til legen. skal inn ditt i morra.. siden min erfaring i fra tidligere.. håpe det ikke ender slik som sist.

 
Jeg kjenner ingenting jeg.. ikke noe rumling eller mens murringer i det hele tatt.. er det et dårlig tegn da? :S

Vi må prøve å positie hverandre opp! hvis man kan si det! Så vi ikke bare bekymrer oss! Å være gravid skal jo være en fin og flott ting :D
 
Det er forskjell på pers til pers hva man merker Kariness..

Helt enig med deg , men er også god å kunne dele.. Støtte hverandre å hjelpe hverandre på best mulig måte :)
 
Jeg blør dessverre, men fikk ikke målt HCG idag hos lege pga de ikke fant blodårene mine. De der blodårene har en tendens til å stikke av. Så jeg vet ikke hva jeg tror. 
 
Blodårer som stikker av kjenner jeg til, men som mamman min beroliga meg med var at hun hadde MYE blødninger i 3 mnd.. altså hun trodde det var mensen å slikt hun altså..
Hun sa til meg at det trenger ikke være noe farlig.. å som jeg også vet er det jo ganske normalt å blø litt i hvertfall, men er forskjell på pers til pers..
man blør forskjellig og noen blør ikke..

så lenge du IKKE har smerter så får vi håpe det går bra med oss som blør :)
 
Masse lykke til hos legen i morra!
Er dessverre kjent med å blø de første ukene, men vet heldigvis nå at d ikke trenger å være noe farlig:)
 
jeg løper på do hele tiden å, fuktig og masse utflod
Men idag har jeg veldig fondt i ryggen akkuratt sånn som når tr skal dukke opp, og puppene er kjmpe øm slik som når tr er på vei...

krysser fingrene for at spiren holder seg godt fast :)
 
Joda, jeg vet noen blør. Men jeg tror nok toget har gått. Jeg er ennå trøtt, men jeg har vondt i hofta og nederst i korsryggen. Matlysten er skikkelig bæsj...som vanlig ;p Kjennes vel egentlig bare tomt ut. Har ikke sånn mensvondt, for det er grusomme smerter for min del, men jeg er øm.

Men krysser fingrene for dere da :) Jeg kommer med oppdateringer uansett :)
 
vel. da har jeg hvert hos legen å eneste han kunne gjøre var å sende meg til gynokolog..
Så nå er det å vente å ikke vite hva som skjer.. ekkelt når slikt skjer, men håper innderlig at vi får et positivt svar :)

Å ingen av oss har vondt magefølse ikke jeg heller :) Fikk svar på alle prøvene jeg har tatt å alt lå godt til å ikke mangel på noe.. Til og  med hatt folsyre på 21 som ikke skal være høyere en 5 når man ikke er gravide å det er jo veldig bra.. for har enda ikke fått i meg folsyre som jeg bør gjøre nå når jeg kom på det :))

ellers er det ikke smerter vondt.. bare stikkninger som kommer å går.. Litt rosa på papiret og brunt, men ikke mye blodt..
 
Så rart du ikke ble henvist til ul egentlig? Det ble jeg sist gang, da jeg hadde småblødninger... Men masse lykke til uansett:)
 
Back
Topp