Bare meg?

Ro_25

Betatt av forumet
Eller er det flere som synes at tida flyr?? Nå er det jammen meg ikke lenge igjen :) Var inne på augustforumet å snoka litt.. Der var det jo allerede 10 babyer født! Det blir en spennende tid framover!

Tiden flyr ja! :-)

Ja tiden flyr. Snart er det våre bebiser som blir født, jeg var også inne på august forumet og så det var mange som var født:-) Jeg har hatt så masse kynnere og maserier siste dagene, så her skyndtet vi oss og gjorde det meste klart i en fei, bare sånn i tilfelle. Så jeg må vel se på alle de fine babytingene i ti uker til;-) storesøster sjekker babykurven hver dag, og gleder seg til det ligger en ordentlig baby der:-)

Synes også tia bare har flytt av gårde denen gangen! Om ikke lenge begynner det og komme små bebbiser på september-forumet også

Jeg synes og tiden går fortere denee gang enn forrige gang. Men har ikke forbredt noe enda. Forrige gang hadde vi kjøpt det meste på denne tiden.

Ja endelig begynner tida å gå, gått langsomt med mye plager, samt vært sykemeldt ute av stand til å gjøre noe særlig, men nå begynner tida å gå. Jeg ser enden og gledermeg villt :-)))

Det nærmer seg den store finalen med stormskritt. emoticon
Vi venter vårt første barn og er rimelig clueless oppi det hele. Det dukker stadig opp nye ting som må ordnes, og jeg syns tiden bare raser avgårde. Det siste halvåret har gått unna i rekordfart, og nå er det under 8 uker igjen til termin. Godt det bare er 2 uker igjen til ferie! I dag er det den store bygge-flatpakker-fra-IKEA-dagen.

Back
Topp