Bare meg??

LinnChristine

Glad i forumet
Jeg fødte en frisk og rask gutt den 29 mai i år :) så han er bare litt over 5 uker gammel Men er d bare meg som tenker på at jeg snart vil ha en til???
Mannen holder på å tørne, for va 3mann vi fikk nå :) Har to gutter og ei jente
Men savner graviditet, og syntes d va så flott å oppleve fødsel, at jeg har lyst å gjøre d igjen, har hatt to ks før jeg fødte den 3 nå nylig normalt :)

Er d bare meg som er svimmel i hodet syntes dere??? eller er d flere som meg som fikk barn i Mai som tenker at de snart kunne vært klar for en runde til?? :P

jeg fikk barn nr 4 i november, og kjenner ingen plass at jeg vil ha en til. jeg savner absolutt å gå gravid, kjenne spark og kose med magen, men ett barn til?? nei takk :P

Jeg er ikke i samme situasjon, men jeg tenker at det for min del i alle fall måtte være mye, mye mer som lå til grunn for ønsket om å lage barn enn at jeg ville være gravid og føde en gang til. Det følger liksom litt med i ettertid også.

Ja ser den, men jeg tenker at 3 er en for lite :P er vel kanskje en rar tanke, men har liksom sett for meg fra jeg var lita jente å ha stor familie (3 barn er jo stor familie) men er liksom den følelsen at jeg vil ha en til, men tenker en venter iallefall ett år, har jo ikke gjordt anna enn å gå gravid de tre siste årene nesten

jeg vil ha en til nå...min er 9 mnd nå da...men jeg vil ikke ha en til for jeg ønsker å være gravid å føde da..:p synd d var helt greit altså,men...:p

Ordla meg kanskje litt feil i starten :P

Linn Christine skrev:
Ja ser den, men jeg tenker at 3 er en for lite :P er vel kanskje en rar tanke, men har liksom sett for meg fra jeg var lita jente å ha stor familie (3 barn er jo stor familie) men er liksom den følelsen at jeg vil ha en til, men tenker en venter iallefall ett år, har jo ikke gjordt anna enn å gå gravid de tre siste årene nesten

Hadde det likt, men nå er nr 4 her om få få uker:) 

Hehe!
Jeg har ingen lignende erfaring (har bare en enda), men det jeg stusset litt på, var at du hadde først to ks, og så fødte normalt.
Fikk du det altså? Eller bare skjedde det så fort at de ikke rakk å ta ks?

Hehe, jeg forstår følelsen i alle fall. Jeg har lyst på mange barn, og har følt meg klar for flere helt fra de har vært nyfødte. Jeg føler at mine to er minst to for lite, så jeg forstår godt at du synes tre er en for lite.

Her blir det større avstand da. Selv om jeg gleder meg til å føde igjen, så gruer jeg meg enormt til å være gravid i 9 mnd til. 

NEIIIIIII!!! det er bare du som er svimmel i hodet!!!

Jeg savner magen og vil føde en gang til, men ser virkelig ikke frem til å få en baby etterpå :P hehe.

Jeg har lyst på 4 barn, men har vært så ufattelig dårlig frem til nå at dette orker jeg ikke flere ganger. Så da blir det med den ene vi har og den lille i magen ;)

Og jeg hadde skikkelig lyst til å bli gravid igjen få uker etter fødselen med nr 1 :P
Håper jeg får en normal fødsel denne gang da det ble keisersnitt sist. Og da både for min egen del og for samboern min sin.

Jepp for min del er det bare deg  Min skjønning er født 29mai i fjor, og her går det i ett kjør... Så jeg er ikke litt klar en gang...

Jeg var klar når han var pitte liten, men når han ble så aktiv som hn er så roet det seg veldig ...

Lillesnille skrev:
Jeg savner magen og vil føde en gang til, men ser virkelig ikke frem til å få en baby etterpå :P hehe.

Jeg har bare 2 da, men når lillesøster var rundt 3 uker, da var jeg  klar for en til  Driver å bearbeider gubben litt enda

sånn hadde heg også det.. og her er jeg snart halveis med nr 4 :P

Eg hadde spurt nokon om å gje meg eit kakk i knollen om eg hadde ytra slike ønsker så kort tid etter fødsel :p

Men du er nok ikkje aleine om å ha det slik. Ei veninne har ei jente som er fødd i slutten av mai '08 og så kom nestemann i midten av april '09, altså ca 10,5 mnd mellom. Og den yngste er ikkje prematurfødd.

Men det hadde ikkje vore meg!

Jeg tenkte likt etter forrige fødsel (nov 09), men fornuften sa meg at det bare var hormonforstyrrelser i kroppen, for vi hadde da fått to tette og hadde INGEN planer om enda en. I alle fall ikke på en god stund. Skjebnen ville det imidlertid annerledes... Om få uker blir våre to små storesøsken igjen... Har forsonet meg med tanken på at de blir tette og dermed får godt utbytte av hverandre, men ville ikke planlagt det slik i utgangspunktet. Tror det kommende året kan bli heftig, så jeg krysser fingrene for en eksemplarisk sovebaby! 

Gollemor skrev:
 men det jeg stusset litt på, var at du hadde først to ks, og så fødte normalt.
Fikk du det altså? Eller bare skjedde det så fort at de ikke rakk å ta ks?

Dette lurer jeg også på :)

Gollemor: Jeg fikk kranglet meg til fødsel, fordi jeg følte at keisersnitt ikke var noe alternativ denne gangen, jeg har alltid hatt lyst til å føde normalt, så var en evig kamp skal jeg si deg.

Men de passet ekstra godt på meg under fødselen, så sa de at jeg ikke måtte ligge for lenge, d gjorde jeg ikke, fra jeg var i aktiv fødsel til gutten var ute gikk d knappe to timer :)

Back
Topp