Bare meg som ikke har fått mage enda?

Venter nummer 4, og er ikke mye til babymage her heller - men blir veldig oppblåst på kvelden bare. Kommer tidsnok denne magen, så nyt tida :)

Livmoren ligger enda nedi bekkenet, så med mindre man er oppblåst eller ganske nylig har vært gravid, så er det nok lite som vises nå hos flertallet. Jeg kunne begynne å ane at buksene ble litt trange over magen rundt uke 14-15 sist tror jeg, og kunne da ane en liten bul som var mer enn bare magefettet, men den poppet ikke før jeg var over 20 uker.

Har heller ikke babymage, men ser likevel ut som jeg er 6 mnd på vei siden magen er så oppblåst :P

Jeg fikk ikke mage før uke 15-16 og enda da var magen ikke eksisterende når jeg lå på ryggen. Klarte ikke å skjønne hvordan det kunne være så mye baby i magen på oul når jeg hadde nærmest flat mage når jeg lå :p

Jeg tror jeg kan kjenne livmoren når jeg trykker på magen, det er liksom litt hardere der enn det har vært før :) men ser ikke noe tydelig enda :) kan selvfølgelig være innbilning da :) men har kjent etter før og ikke kjent noe :) er 11+0 i dag :)

Er vel forskjellig fra person til person.. Jeg har alltid vært veldig tynn, omtrent hatt innover mage, men det har jeg altså ikke lenger.. Men gravidmage, det vil jeg ikke kalle det :) En god blanding av at magen faktisk blir større, at jeg er forstoppet og full av luft i magen :) Men har begynt å ta bilde uke for uke for å lage en bildeserie, og jeg ser faktisk at magen har blitt bittelitt større på 2 uker ;)

Jeg tror jeg kan kjenne livmoren når jeg trykker på magen, det er liksom litt hardere der enn det har vært før :) men ser ikke noe tydelig enda :) kan selvfølgelig være innbilning da :) men har kjent etter før og ikke kjent noe :) er 11+0 i dag :)

Jeg kjente også etter den i går, kjenner den som at det er en litt fast kant like bak skambeinet :) er rart når man er litt lengre, og kan kjenne toppen på livmoren godt når man ligger, før man er så langt at man er helt oppi puppene uansett da ;p

Nei, er kun litt oppblåst på kvelden. Har derimot fått melonpupper:shy: Er 9+5.

Uke 10+5 her. Har ikke mye mage, men er litt oppblåst, spesielt om kvelden.
Men jeg har merket at navelen begynner å "poppe" mer ut. Har alltid hatt innovernavle, men nå er den på vei ut!

I mitt første svangerskap fikk jeg ikke mage før enn i uke 34. Syns det er litt tidlig at magen allerede vises nå, men det er kanskje fordi at jeg er ganske så tynn.

Ingen mage her heller, men gleder meg veldig til den kommer!!! 11+2 idag så lille er jo bare 4-5 cm . Og de 1,5 kg jeg har lagt på meg er plassert på puppene ser det ut som hahaha...

:fishEr i uke 8 nå og magen føles oppblåst.
Jeg satser ikke på SK 2016 for å si det sånn. Her er det bare å være som man er på stranda i bikini. :joyful:
Har en tendens til å få forstoppelse i sydenvarmen så tror jeg satser på badedrakt i år;)

Klarer ikke å gå i de vanlige jeansene lenger. Men det er nok bare oppblåst mage som er grunnen. Men er veldig oppblåst nesten hele dagen, blir verre og verre utover dagen og på ettermiddagen/kvelden ser det jo ut som jeg er 6 mnd gravid :o :p huff! Ikke bare bare å skjule denne luftbobla heller :p

Back
Topp