Bare meg som ikke har fått mage enda?

Baby070117

Betatt av forumet
Jeg er 10+4 idag, og har i grunn ikke fått noen synlig gravid mage. Merker at den er litt 'større' enn vanlig - men noen babykul er det absolutt ikke. Er det bare meg? Blir nesten bekymra for MA når den ikke har vokst, siden jeg ser så mange andre som har fått deee magene enda, og til og med er mye kortere enn meg! Huff, alt man skal bekymre seg for altså :p

Tror det er veldig vanlig! Virker som om de fleste ikke får synlig mage før uke 20 en gang.. Tror ikke du trenger å bekymre deg ;)

Jeg venter nr 2. Har riktignok ikke sett no hjerte slå på ul siden uke 8. Men jeg tror da det er en levende bebbis inni der, jeg har ingen spesiell magen ennå. Ser egentlig bare litt tykkere ut. Magen har jo vært kjempeoppblåst, men det begynner å bli bedre nå.

Det er helt vanlig! I min første graviditet tok det langt tid. Tror det var en liten "bulk" der i uke 20, men det tok enda noen uker før noen som ikke visste at jeg var gravid turte og spørre ;).

Har ikke fått mage enda, er 2. Gangs og 10+4. Med min første fikk eg ikke mage før uke 25-26. Brukte skinny jeans med høyt liv frem til uke 20, da ble de ubehagelige. En kollega spurte meg i uke 25 om eg ikke hadde fått noe mage enda, måtte da dra toppen stramt over magen og si, se eg har jo mage, da lo hun og sa at den der var ikke stor. Alle er forskjellige og noen bærer barnet langt bak og får mage sent, mens andre bærer barnet langt frem og får mage tidlig. Her er magen heller blitt mindre pågrunn av oppkast og at eg ikke er oppblåst lengre

Ser at veldig mange her er flergangafødene, og de får ofte tidligere mage :) i begynnelsen er det ofte naturlig å være oppblåst slik at magen stikker litt mere ut og er vanskelig å skjule :) jeg er 10+6 og føler jeg har en bitte liten mage men trur mye er at jeg har lagt på meg grunnet inaktivitet og luft :p hehehe.. gleder meg til den blir seende ut som en skikkelig babybump :)

Med nr 1 fikk jeg mage ca uke 16.☺️ Nå er jeg 11 uker og magen er som i uke 16 sist☺️ Mye pga at det er kort tid siden sist jeg gikk gravid da☺️

Godt å høre!! Da får jeg slappe litt av da :p jeg vet jo det er individuelt, men herregud så mye man ender opp med å tenke på!! Skal jammen meg bli godt når disse 12 ukene er overstått :p :)

Fikk mage i uke 17 sist gang. Den kom brått over natten. Syns selv jeg har hatt litt mage nå i 2 uker allerede, men er jo så treg i magen så kan likegodt være det:p

Føler ikke jeg har fått babymage, men har lagt på meg og har så forferdelig treg mage og føler meg så fullstappet at magen har blitt større lenger oppe. Det blir som det blir tenker jeg.

Godt å høre!! Da får jeg slappe litt av da :p jeg vet jo det er individuelt, men herregud så mye man ender opp med å tenke på!! Skal jammen meg bli godt når disse 12 ukene er overstått :p :)
En ting som er praktisk med at magen kommer sent er at en kan bruke sine vanlige klær lenge og ikke trenger kjøpe så mye gravid klær :-) Her fikk eg vinterjakken min igjen helt frem til fødsel :-)

Har heller ikke antydning til mage, kun enkelte kvelder men det er vel fordi den er bare opplåst. Men vil holde det hemmelig lengst mulig så er i grunnen greit :happy:

Ingen mage her heller. Som flere andre nevner så er nok jeg også oppblåst, men ingen gravidmage at all.
Kan ikke engang se den minste antydning helt nederst. Nå er jeg ganske overvektig da, så tar sikkert tid med meg uansett :(

9+6 i dag

Etter uke 12 så kommer det nye bekymringer, og etter fødsel så kommer det ENDA flere bekymringer, så vi har såvidt begynt, damer :p fra nå av er det et bekymringsfylt liv ;)

Back
Topp