Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei! Nå er jeg sååå lei! Få gang asså.. kun 37+2.. du da?Bare meg som er ekstremt utålmodig...?
37+3.. og hun kunne helst bare kommet i går...Nei! Nå er jeg sååå lei! Få gang asså.. kun 37+2.. du da?

Oi, jeg tror kanskje jeg er den eneste som ikke er lei eller utålmodig! [emoji85]Jeg kunne godt hatt en måned ekstra! Men jeg håper jeg blir lei snart, slik at kanskje nervene roer seg litt[emoji14]

tripper hull i skoene mine 
Haha!! Som jeg skulle ha sagt det selv....Jeg er! Hver kveld håper jeg at jeg våkner av rier....
Næææ, holder på å vente meg ihjel! Haha
Jeg er litt der med degkvalmen har endelig roet seg, og jeg vil gjerne ha mer tid med eldste fordi jeg ikke føler meg klar til å ha to barn. Lei av alle de andre plagene, men er liksom ikke helt klar enda heller. Håper han blir i hvert fall til termin, som er om én uke
![]()
Godt å vite at jeg ikke er den eneste! Ikke at det er så unikt, men jeg har hatt det så travelt med siste studieår at jeg omtrent ikke har rukket å vende meg til at jeg er gravid og at jeg skal få baby! Så trenger litt mer tid til å vende meg til tanken[emoji28] Men kanskje det er normalt som førstegangs? At man liksom aldri blir helt vant til det før man sitter der med ungen? [emoji846]
I tillegg merker jeg at jeg kommer til å savne å ha lille jenta mi i magen med alle sprell og bevegelser[emoji173]️ Det at hun blir født blir liksom første steget mot at hun blir voksen og flytter fra meg! [emoji23] Huff, så teit!