Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei! Nå er jeg sååå lei! Få gang asså.. kun 37+2.. du da?Bare meg som er ekstremt utålmodig...?
37+3.. og hun kunne helst bare kommet i går...Nei! Nå er jeg sååå lei! Få gang asså.. kun 37+2.. du da?
Oi, jeg tror kanskje jeg er den eneste som ikke er lei eller utålmodig! [emoji85]Jeg kunne godt hatt en måned ekstra! Men jeg håper jeg blir lei snart, slik at kanskje nervene roer seg litt[emoji14]
Haha!! Som jeg skulle ha sagt det selv....Jeg er! Hver kveld håper jeg at jeg våkner av rier....
Næææ, holder på å vente meg ihjel! Haha
Jeg er litt der med deg kvalmen har endelig roet seg, og jeg vil gjerne ha mer tid med eldste fordi jeg ikke føler meg klar til å ha to barn. Lei av alle de andre plagene, men er liksom ikke helt klar enda heller. Håper han blir i hvert fall til termin, som er om én uke
Godt å vite at jeg ikke er den eneste! Ikke at det er så unikt, men jeg har hatt det så travelt med siste studieår at jeg omtrent ikke har rukket å vende meg til at jeg er gravid og at jeg skal få baby! Så trenger litt mer tid til å vende meg til tanken[emoji28] Men kanskje det er normalt som førstegangs? At man liksom aldri blir helt vant til det før man sitter der med ungen? [emoji846]
I tillegg merker jeg at jeg kommer til å savne å ha lille jenta mi i magen med alle sprell og bevegelser[emoji173]️ Det at hun blir født blir liksom første steget mot at hun blir voksen og flytter fra meg! [emoji23] Huff, så teit!