Bare meg, eller?

[emoji137][emoji137][emoji137][emoji137][emoji137][emoji137][emoji137] har lurt på å starte et innlegg med hvordan jeg kan bli mindre ultålmodig!!!!!

Yep. Og jeg er mye kortere enn dere, 34+6. Så han BØR være inne noen uker til... Helst..
Men ååh. Utålmodig likevel gitt.

Been there, done that...de to første svangerskapene, men denne gangen - 39+0 i dag og har i grunn lyst til å vente to uker til, dette er veldig uvant!:rolleyes:

Oi, jeg tror kanskje jeg er den eneste som ikke er lei eller utålmodig! [emoji85]Jeg kunne godt hatt en måned ekstra! Men jeg håper jeg blir lei snart, slik at kanskje nervene roer seg litt[emoji14]

Oi, jeg tror kanskje jeg er den eneste som ikke er lei eller utålmodig! [emoji85]Jeg kunne godt hatt en måned ekstra! Men jeg håper jeg blir lei snart, slik at kanskje nervene roer seg litt[emoji14]

Jeg er litt der med deg :) kvalmen har endelig roet seg, og jeg vil gjerne ha mer tid med eldste fordi jeg ikke føler meg klar til å ha to barn. Lei av alle de andre plagene, men er liksom ikke helt klar enda heller. Håper han blir i hvert fall til termin, som er om én uke :)

Jeg er på en måte lei og klar for baby, på en annen side har jeg litt til jeg vil gjøre.

Håper også på å få ganske nært termin, da har vi tid til mye kos til kommende storebror først :)

Er lei av å være gravid, men har mye mer å orden før hun kommer, så hun kan vente litt til :p

Er også godt forsynt med svangerskapet....tror det var derfor jeg sov dårlig i natt...eneste som kverna i huet mitt var: nå går vannet....nei nå....nå går der, er de kynnerne egentlig rier osv osv[emoji23][emoji23]satser på en bedre natt i natt....må få nok søvn til fødsel.
Har to cm åpning og har mest lyst å gjøre alt av kjerringråd for å få i gang noe, men fornuften sier jo at hun har det jo best inni magen litt til. Så får bare smøre meg med tolmodighet

Jeg er litt der med deg :) kvalmen har endelig roet seg, og jeg vil gjerne ha mer tid med eldste fordi jeg ikke føler meg klar til å ha to barn. Lei av alle de andre plagene, men er liksom ikke helt klar enda heller. Håper han blir i hvert fall til termin, som er om én uke :)

Godt å vite at jeg ikke er den eneste! Ikke at det er så unikt, men jeg har hatt det så travelt med siste studieår at jeg omtrent ikke har rukket å vende meg til at jeg er gravid og at jeg skal få baby! Så trenger litt mer tid til å vende meg til tanken[emoji28] Men kanskje det er normalt som førstegangs? At man liksom aldri blir helt vant til det før man sitter der med ungen? [emoji846]
I tillegg merker jeg at jeg kommer til å savne å ha lille jenta mi i magen med alle sprell og bevegelser[emoji173]️ Det at hun blir født blir liksom første steget mot at hun blir voksen og flytter fra meg! [emoji23] Huff, så teit!

Godt å vite at jeg ikke er den eneste! Ikke at det er så unikt, men jeg har hatt det så travelt med siste studieår at jeg omtrent ikke har rukket å vende meg til at jeg er gravid og at jeg skal få baby! Så trenger litt mer tid til å vende meg til tanken[emoji28] Men kanskje det er normalt som førstegangs? At man liksom aldri blir helt vant til det før man sitter der med ungen? [emoji846]
I tillegg merker jeg at jeg kommer til å savne å ha lille jenta mi i magen med alle sprell og bevegelser[emoji173]️ Det at hun blir født blir liksom første steget mot at hun blir voksen og flytter fra meg! [emoji23] Huff, så teit!

Hehe, jeg gruer meg litt til den dagen jeg også! Men vi har masse tid med kos, baby og småbarn først [emoji173]️ heldigvis!!

Back
Topp