bare meg eller...?

Camomille

Gift med forumet
som ikke har noen hast med å få igang fødselen.... [8D] Føler gjerne for å gå en mnd ekstra jeg altså, akkurat i øyeblikket.. Her er nemlig ingenting klart, påbegynt eller noe... Vi holder på å gjøre ferdig et nytt soverom nede, (nybygd hus), og det ser ikke ut som det blir ferdig med det første. Så må jeg evt. handle ny seng og skap og sånn til storebror for at lillebror skal arve det andre... Masse å gjøre. Har vasket en maskin babytøy, men har masse å handle, da forrigemann er født i desember, og vi har derav en del vintertøy i små str.. Altså, masse å gjøre, men hvor ble tiden av??? Har hatt mer enn nok med jobb, guttungen, hus, bil og båt jeg i år altså..... [8D] MEN vi gleder oss seff.... [:)][:D][:)]

Godt det ikkje bare er meg!! Heller på å flytte, så flyttebilen for i går! Har ikkje kjøpt inn noko, pakka noko, vaska noko eller gjort noko klart. Eg flyr til nye huset i morgon (tio går fort!) Då flytter eg ned utan gubben,  men tar med meg begge hundane våras=) så då er det flytting for alle penga! 3 veker til termin, 6 mai. Men er sikker på at eg kommer til å gå 2 veker på overtid, så har god tid enda[8D]
Trur kanskje eg ska gå å kikka etter barnevogn i helga=) Gubben kommer ned i starten av mai=)

neida, du er ikke alene..jeg har foreløpig ingen hast med å bli tobarnsmamma enda. Eneste jeg ønsker nå egentlig er å komme i form..ellers koser jeg meg slik jeg har det.
Vi har det vi trenger til babyen tror jeg..stresser ikke for å si det slik[:D]

Nope, jeg er psykisk forberedt på å gå 14 dager over tiden (som sist)
Alt er klart, så skulle han komme er det hyggelig. Ellers er det helt greit...

Ingen hast her heller! [:)] Har første permisjonsdag i dag, og ser i grunn fram til å få et par uker til å flytte fokus fra jobb og alt annet vi har styra med i det siste her, og begynne å mentalt forberede meg til å bli tobarnsmamma! Og greit å få tid til å gjøre de siste tingene klart til babyen [:D]

Gikk en uke over sist, så jeg er i grunn forberedt på at ting sikkert ikke skjer på en god stund ennå. [;)]

Ingen hast her heller. Jeg gleder meg til permisjon og aa slappe av litt för hun kommer. Vi har endel smaatteri aa gjöre ogsaa, men jeg faar bare brukt helgene for jeg er saa utrolig sliten paa hverdagene. Og mannen jobber MASSE. Men jeg kommer sikkert til aa bli utaalmodig hvis jeg gaar lenge over. [8D] 

Knipes igjen her og..
har ferdigbefaring i huset samme uke som termin. så om jeg går over tiden hadde det vært kjempefint..;P
(men er litt stressa da..[8|])..

Ingen hast her i gården. Flytter inn i nytt hus i løpet av uken, så ingenting er klart. Kjenner bekkensmertene begynner å tære på, men foruten om det er jeg vel en av de som GODT kan gå et par dager over. Føler meg ikke særlig stor og tung heller[:)]

Back
Topp