Bare måtte...

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Idag på utvatnet urin så måtte jeg ta en g-test igjen, har igjen av de billigtestene.
Og test streken ble like sterk som kontroll streken [;)]
Da øker HCG mengden vertfall[:D]

Slenger med et bilde[:D]

 

så herlig å se[:D]

jeg tok to tester når jeg kom hjem fra jobb.
en cb som det kom et veldig bra kryss på
og en billig med en noe svakere strek på[8|]

men sist jeg testa med dem kunne ikke mannen se den på billitest og så vitt på cb.

så håper det er bra det stiger [:D]

har jo testet med digital [:D]
 
tihi

Jeg kommer sikkert til å teste hver dag framover for å se etter sterkere streker!! [:D]
 
Back
Topp