Bare må fortelle...

Froya88

Forumet er livet
Igår hadde jeg besøk av ei venninne som nettopp har fått ei lita jente på snart 4 mnd. Samboeren kom etterhvert hjem fra jobb,aldri fått sett babyen hennes før,han. Jeg satt og dullet litt med henne og spurte om han ville holde henne,men var litt skeptisk og redd til det. Dere vet..[;)] Etterhvert ga jeg han henne bare,og han ble helt forfjamset[:D] Visste ikke helt hva han skulle gjøre der han satt.. Men etterhvert da jeg var på vei inn i stua igjen,så satt han jammen med å pratet "med" henne,og hun lå og lo og hikstet som bare det.[:D]De hadde det riktig så koselig! Så plutselig spør han; "Skal vi også ha en slik,kjære?". Jeg ble helt sprudlende inni meg! Ingen andre enn oss vet at vi prøver,også plutselig...ja,så slenger han det bare ut![:D]
Etter hun hadde gått,begynte han å prate om det lille nurket,og sa at når han fikk se henne,så fikk han iallfall lyst på baby!![:D]
Vet ikke hvor lenge han pratet baby,jeg.. Og han som helst ikke prater så altfor mye om det![:D]

Måtte bare fortelle det.. Helt vill her,jeg![:D] Kan det ikke skje noe snart!?[&:][:D][8|]
 
[:D]Så koselig!!! Mannfolk,som ikke har barn selv, blir litt "rare" når de får en baby i fanget....[:D]
 
Å så skjønn! Håper det ordner seg for dere snart- og for oss også [:D]
 
Sant.. Akkurat som de får noe skummelt i hendene![:)] Men utrolig søt når de først sitter der med de![:D] Tusen takk!![:)]Håper det ordner seg for deg også,lisa79![:)] Syns vi fortjener det!!
 
Jeg er så enig,så enig [:D]
 
Så søtt! Kjempekos å lese sånt. Håper det klaffer snart for dere da.
 
Så koselig[:)] Lykke til
 
Så arti[:D] lykke til[:)]
 
Så herlig historie du kom med da![:D]
 
Så koselig da!!

Når et vennepar av oss fikk barn for to måneder siden, oppdaget jeg at mannen min ALDRI hadde holdt et lite barn før! Hallo!! Ikke rart han har vært litt skeptisk til å få barn!!

Nå har han prøvd litt på denne lille vi kjenner, og da er han mye mer klar for det selv!

Ønsker dere masse lykke til! Håper det klaffer snart!

M
 
Lykke til da[:)]
Min samboer var litt slik før, et vennepar av oss fikk en baby for et par år siden, og til å begynne med så turte han nesten ikke holde han en gang..
Men etterhvert myknet han opp, han prata og styra verre med den ungen, og til og med skifta på han..
Og når vi kommer dit nå, så springer lille gutten rett i armene hans... koselig å se..

ååå gleder meg sånn til bebisen vår kommer[:D]
 
Back
Topp