Bare lurer

skytte76

Gift med forumet
på hvem av januarbarna som sitter helt alene nå uten hjelp og krabber? Her sitter vi ikke enda og ikke krabber hun heller[8|] Synes det går fryktelig sent her[8|][&o] Hun åler seg bakover, men kommer pokker ikke fremover[:@]

[:)]hun sitter alene men kan en sjelden gang velve.. hun går når vi holder henne og hun krabber rundt eller åler vil jeg si...kan åle seg fra ett rom til ett annet...men ikke bekymr deg..når hun først begynner går det fort

Leah setter seg opp selv, og nå i kveld krabbet hun også..

Vet det går fort når det først kommer, men jeg sammenligner jo litt med de to andre jeg har og hun er lim i forhold. Har kontaktet fysio på eget initiativ og fått øvelser, men det går utrolig sakte. Eldste jeg har krabbet da hun var 5 mnd og løp da hun var 9 mnd og var tidlig ute. Nr to satt selv da han var mellom 6 og 7 mnd og krabbet samtidig.

Min kar kryper ikke skikkelig men drar seg fram mens han ligger på magen, samtidig som han sparker fra med ene foten. Sitte uten støtte kan han ikke.

Stine Louise sitter helt selv men det er da vi setter henne [;)]
Kommer ikke opp selv.

Åler seg bak men når hu skal fram legger hun hode nede i gulvet og beian i krabbestillig og skur seg fram.

Kommer nok snart på marie og [:D]

John Ruben setter seg ikke opp selv - kan heller ikke sitte uten støtte, men blir sterkere og sterkere for hver dag som går..

Han kryper heller ikke, men åler bittelitt - bakover, og blir veldig sint for at han ikke når det som ligger foran[8|]

- og så snurrer han på magen - som en klokkeviser[8D]

her sitter han alene og har gjort det ganske lenge, men han krabber ikke...  åler seg forover da...

Snuppa mi krabber men hun er jo født i november da...Selv om hun skulle vært januarbarn.

Alexander kravler bakover i en hard innbitt kamp på å komme forover og blir ganske så hissig når han ikke får tak i det som ligger foran seg som han kjemper så hardt for å nå. Ellers så snurrer han rundt som den ivrigste sekundviseren... Når vi setter han på gulvet så sitter han fint, men han klarer ikke å sette seg opp selv enda...

ORIGINAL: Vibeke :)

Alexander kravler bakover i en hard innbitt kamp på å komme forover og blir ganske så hissig når han ikke får tak i det som ligger foran seg som han kjemper så hardt for å nå. Ellers så snurrer han rundt som den ivrigste sekundviseren... Når vi setter han på gulvet så sitter han fint, men han klarer ikke å sette seg opp selv enda...

Akkurat som JR - bare at han ikke sitter uten støtte når vi setter han ned[;)]

jenta mi sitter sjøl, men da er de vi som setter henne opp, hun setter seg ikke opp selv. krabber de tror jeg de går lenge til. hun liker ikke å ligge på magen. bare skriker da å hiver armene ut. så der ser de ikke så låvenes ut. men,men alt kommer når di er klare for de selv. må bare ha litt tolmodighet. hehe! [:D]

ORIGINAL: linn s

krabber de tror jeg de går lenge til. hun liker ikke å ligge på magen. bare skriker da å hiver armene ut. så der ser de ikke så låvenes ut.

Akkurat sånn er det her også. Har aldri likt å ligge på magen[8|]

Back
Topp