Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei...ho som va synsk....kor e ho blitt av???
Ble det for mange spørsmål???
I tilfelle så forstår e jo det, men har leita etter ho....kanskje e leite forjeves...
Noen som vet??
hun skrev et innlegg for ei stund sia der hun skrev at hun måtte ta vare på seg selv og familien framover siden de venter et lite nurk og at hun derfor ikke kom til å være her noe særli.. ble veldig mye for henne tror jeg slik jeg forsto....
hehe...ja, du har gått glipp av nåkka...[;)]
va ei hær inne som va synsk...e spurte om e kom til føde i sete eller hodetleie siden den lille har sitta hele tia med hodet opp....jm mente det kunne bli sete fødsel siden eg e va så langt på vei...men vet du ka, på fredag va e på kontroll....og babyen har nesten festa hodet og e kan belage meg på en normal fødsel....ho som e synsk sa at babyen ble å komme rett vei..hehe...så hittil har det stemt...no gjenstår det å se når den stor dagen kommer....blir spennende[:)][:D]
Så bra at bebisen har lagt seg rett veg da! Såg lenge mørkt ut her og, men på lørdag så snudde ho seg plutselig!! [:D] Spennende med sånne synske, men det meste er nok berre tull, er vertfall min meining.
Hun skiftet hvis nick i hytt og pine... Hadde hatt utallige mange forskjellige, og hadde visst en del problemer med seg selv og sin psyke! Jeg skulle i følge henne bli pålkjørt eller nesten bli påkjørt i løpet av tre dager, dette er over tre uker siden nå. [8|] Men jeg ble ikke det.. Litt ubehagelig å bli skremt opp, da..
huff da...det hørtes no slett ikke bra ut...heldigvis fikk bare e godt nytt, men så spurte ikke e om noe mer enn e trengte....[:)]e fornøyd me det....bare babyen kommer rette veien så e eg super gla.har jo aldri gjort dettan før, så går i skrekk blanda fryd hær hjemme å vente på dagen...