Bare lurer

• Trådstarter Trådstarter *Tasha*
  • Opprettet Opprettet
T

*Tasha*

Guest
Om dere hadde funnet ut at dere kanskje ikke var sååå forelsket i mannen deres lenger,
hva hadde dere gjort?
latt familien med flere barn i bilde gått i grus pga at du ikke var så forelsket lenger?
Dere hadde hatt det fint slik ellers og han var en god mann, men du følte deg ikke så tiltrukket lenger.

Bare nysgjerrig på hvor mye dere vil ofte for at familien skal holde sammen[;)]

Forelskelsen vil vel alltid gå litt opp og ned i et langt forhold, så jeg ville aldri droppet ut pga en liten "forelskelses-nedtur", heller sett om det var noe jeg/vi kunne gjort for å få gamle følelser til å blusse opp igjen...

Men hadde jeg manglet den følelsen over flere år, så ville jeg kanskje vurdert å bryte... men bare kanskje....

ORIGINAL: Venus83

Forelskelsen vil vel alltid gå litt opp og ned i et langt forhold, så jeg ville aldri droppet ut pga en liten "forelskelses-nedtur", heller sett om det var noe jeg/vi kunne gjort for å få gamle følelser til å blusse opp igjen...

Men hadde jeg manglet den følelsen over flere år, så ville jeg kanskje vurdert å bryte... men bare kanskje....

Sign..

Hvis folk ærlig og oppriktig tror at den første forelskelsen varer evig skjønner jeg jo hvorfor så mange samliv går i dørken. Man kan faktisk ikke leve hele livet på luft, kjærlighet og sex slik det var i starten.... Et forhold er faktisk innmari mye jobb, det skjer ikke bare av seg selv... 

Back
Topp