bare lurer...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
prinsen her bruker å ligge litt på fanget mens jeg har beina oppi sofaen og bøyer de litt slik at han har hodet opp mot knærne mine og ser rett på meg... da prøver han ofte å løfte seg opp i sittende stilling på en måte, men klarer jo ikke det enda, men hvis han holder i henden min løfter han seg sånn at han ikke lenger berører beina mine med hodet og ryggen...

har gjort det bare 2-3 ganger for jeg synes og ha hørt at det ikke er bra at de gjør dette så tidlig stemmer det?

Ikke gjør sånn,ikke gjør sånn,ditten å datten,bla,bla bla...
Micro gjør sånn,Alva Serine gjorde sånn...Hva skal man gjør a,slutte å holde unga,hehe.
Nei,aner ikke om det er farlig eller ei,men det SIEES jo at unger gjør ting når de er klare for det....[:)]

Så lenge ungene er "med" på det om du skjønner, så ser jeg ikke problemet[:)] 

Hs sa at vist de feks ligger på stellebordet kan du holde de i hendene så de føfter seg opp i sittende, var vist fin trening.
Kan jo umulig ha noe å si at du gjør det når han sitter skrått da, blir jo bare kortere vei opp.

oki takk for svar jenter, han er jo så ivrig på dette[:)]

Marielle gjør det hver dag. Vi syntes det var kjempe koselig og gøy og det ser jo ut som hun trives masse, smiler og koser seg. Men så fikk vi "kjeft" av noen slektninger når de så det, så nå gjør vi det bare hjemme, når ingen andre ser oss [8D]

ORIGINAL: Soul

Marielle gjør det hver dag. Vi syntes det var kjempe koselig og gøy og det ser jo ut som hun trives masse, smiler og koser seg. Men så fikk vi "kjeft" av noen slektninger når de så det, så nå gjør vi det bare hjemme, når ingen andre ser oss [8D]

hehe ja sikkert lurt å bare gjøre det hjemme så slipper man sånn bedreviter komentarer hehe

Hs lot gullet løfte seg opp fra stellebodet da vi var der på 3. mnd kontroll. Så lenge de drar seg opp selv og vi ikke drar i de, så ser jeg ikke problemet. Skal jo ikke holde tilbake utviklingen dere heller.

Her gjør gullet det samme hver gang hun sitter/ligger med ryggen mot mine bein og mage. Hun holder i begge hendene mine og løfter seg opp i sittende. Syns det er veldig stas [:)]

Lillemor gjør også det.. Er ikke noe problem så lenge de hjelper til selv..
 Om du bare drar i armene der de ikke holder igjen og hjelper til selv, så kan de gå ut av ledd ellers :)

da regner jeg med det er greit når så mange fagpersoner gjør det[:)]

Lillemor gjør også det.. Er ikke noe problem så lenge de hjelper til selv..
Om du bare drar i armene der de ikke holder igjen og hjelper til selv, så kan de gå ut av ledd ellers :)

sign

Vi fikk beskjed av manuellterapeuten om å gjøre sånn, kjempegod trening [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ikke gjør sånn,ikke gjør sånn,ditten å datten,bla,bla bla...
Micro gjør sånn,Alva Serine gjorde sånn...Hva skal man gjør a,slutte å holde unga,hehe.
Nei,aner ikke om det er farlig eller ei,men det SIEES jo at unger gjør ting når de er klare for det....[:)]

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv [:)]
Mini gjør sånn og det gjorde storebror også.

ORIGINAL: cocoa

Så lenge ungene er "med" på det om du skjønner, så ser jeg ikke problemet[:)] 

What she said!

Og må bare føye til at dere har sterke babyer! Mini her gjør ikke sånn ennå

ORIGINAL: Kybele

Og må bare føye til at dere har sterke babyer! Mini her gjør ikke sånn ennå

det kommer nok sikkert snart[:)] jeg synes ting kommer så plutselig her hehe

Back
Topp