Bare lurer

Linni

Forumet er livet
VIP
Hei Hei jenter.
Jeg må bare spør og dere trenger ikke å svare. [:D]
Men jeg ser det blir litt ¨små knuffing¨ her inn for tiden. Alle skyller på alle osv.
Så er det noen som ¨henger¨sammen på en måte to gjenger.
Er det rett sånn jeg har sette det eller er det bare jeg som oppfatter det litt feil???
Klarte jo ikke å få med meg den personen som dere har avslørt heller jeg hun som skrev så mye tull [:D]
Derfor jeg spør er for mangen av dere har vært her lenge har litt mer piling en meg er ikke for å starte en krangel dette.

Lurer egentlig jeg og....henger ikke med på hva som har skjedd og ikke skjedd jeg.. Virker som om noen trenger litt oppmerksomhet eller noe... Nei ikke vet jeg,skal værtfall ikke blande meg inn i noe[:D]

Du har nok oppfatta ganske så riktig,Linni!

Det går visst an å blokkere for innlegg fra andre brukere. Har ikke prøvd, men tror jammen jeg skal prøve det.

Ja tror det er det lureste [:D]
Godt å høre at andre ikke får lika godt med seg alt.
Er blitt så vimsen av meg den siste tiden. I går skulle jeg gå igjenom kassen uten å betale for 4 4-pakk mmed brus alt det andre men ikke de. Ble en smule rød da ja. [:)]

Nettopp,Cecci85- hvis alle hadde hatt vett til å gjøre det hadde det jo ikke blitt noe krangling her inne...

Det har nok noe rett i det ja, men det er jo bare å lavære å lese eller svare på det man ikke liker eller det man oppfatter som krangling.

Back
Topp