Bare lurer...

*LykkeligSomMamma*

Glad i forumet
Er det flere her som sliter masse med veldig sensetivt tannkjøtt for tiden??

Nei det gjør jeg ikke. Faktisk så hadde jeg veldig sensitivt tannkjøtt før jeg ble gravid, men etter jeg ble gravid har jeg ikke vært noe plaget av det i det hele tatt[:)]

når jeg har pusset tenna ser det ut som jeg har stukket en nål i tannkjøtte i hele munnen. [&:]
og går konstant hoven bak og forran for tenna. [&:] Har hørt at tannkjøttet kan bli sensetivt.... Men, så gale som dette hadde jeg ikke trodd..

ORIGINAL: Ungmamma90

Nei det gjør jeg ikke. Faktisk så hadde jeg veldig sensitivt tannkjøtt før jeg ble gravid, men etter jeg ble gravid har jeg ikke vært noe plaget av det i det hele tatt[:)]

Jepp, sånn var det her og!

Sånn er det her også. Blør lett og det er i perioder hovent og vondt inne i munnen.

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg så vondt i tannkjøttet at det gikk to uker hvor jeg ikke klarte å tygge kjøtt eller andre seige matvarer, helt sykt!

Jepp. Men nesa er verre! [:@]

heldigvis ikke tannkjøttet, er nesen som problemet her[&:] blør så masse at eg har problem med å sove om natta[>:]

jepp, men nesa er verst her også, kan plutselig bare begynne å blø kraftig uten grunn [:@].. litt plagsomt kan en jo si :P

Back
Topp