Bare lurer på

Champ

Gift med forumet
Er dere såre øverst på magen når dere stryker over den?

jeg er blitt sår/øm så det er ubehagelig å komme borti den øverste delen på en måte...

Nei, det er jeg ikke. Er egentlig mere øm helt nederst på magen.

nei er ikke det

Nei, det har jeg ikke merket noe til. Men jeg har hørt at man blir det litt senere i graviditeten, og du har jo to, så det er nok allerede trangt for dine to[:)]

Jeg er ikke det nå, men har vært det mor slutten i tidligere svangerskap. Nå skal jo du ha 2 stk, så du blir jo raskere stor enn oss andre. Jeg tror det er helt normalt! Huden strekkes vet du, og blir ganske øm og sår.

Jeg har til tider også vært helt bedøvet på huden øverst på magen....

Ja, noen ganger veldig. Tror det er "ømmest" der hvor hodet ligger. Kjennes hvertfall sånn ut, han ligger jo i seteleie enda. Når jordmora kjente på hodet, var det slett ikke særlig behagelig.

Ja, det er jeg... Spesielt når det ligger noen rett på innsiden... Ikke så behagelig når enhver dust i 1 km omkrets absolutt skal klasse på magen min.. Jeg hater det der!!!!!!!

ORIGINAL: major

Ja, det er jeg... Spesielt når det ligger noen rett på innsiden... Ikke så behagelig når enhver dust i 1 km omkrets absolutt skal klasse på magen min.. Jeg hater det der!!!!!!!

Ha ha, som jeg skulle sagt det selv!!!

ORIGINAL: Champ

Er dere såre øverst på magen når dere stryker over den?

jeg er blitt sår/øm så det er ubehagelig å komme borti den øverste delen på en måte...

Jepp! Er Lilleprinsen som har sparka så mye der... Men det er ikke så vondt at det er helt ille. Bare litt sånn sårt. [:)] Vokser og blir så sterk vøttø!

hmm, ja men det er ikke huden som er sår.... der er innenfor magen som er sårt når jeg når jeg stryker/kjenner på en spesiell plass helt øverst i magen... ordentlig ubehagelig....

og når det gjelder alle som skal ta på denne magen, så er jeg møkk lei det!! jeg blir rett og slett uvel av det [&:]

Back
Topp