bare lurer litt

MarcusMamma

Forumet er livet
hører ikke til her men lurer på hva gir dere barna deres og når?

har begynt og gi marcus grøt om kvelden og most frukt.

men kan dere ikke skrive opp hva som er typisk en dag for dere?

og har noen av dere vert i spania med barnet? har de samme mat på butikken som her? skal være der en maned i januar og februar og blir litt mye mat og ta med hjemmefra..

takker for alle svar... hilsen født i juli...

jeg ville nok valgt å ha med grøt fra norge, siden de landene utenfor europa har som oftest barnegrøt med en del sukker i.

nå gir jeg snuppa grøt morgen og kveld og fruktmos på dagen, skal snart begynne med litt middag på dagen!!

har vært på Gran Canaria med snuppa når henne var 4 mnd, i butikken der jeg var hadde de mye utvalg av fruktmos og middagsglass, grøt er jeg litt usiker på men tror de hadde det også... hadde også mye sånn juice/saft på glass til babyer også!!

ja grøt tenkte jeg ta med siden det er i pakke men kan bli mye gris av og ta med masse glass og såbb så håper de har det der da....

ORIGINAL: Dreams

nå gir jeg snuppa grøt morgen og kveld og fruktmos på dagen, skal snart begynne med litt middag på dagen!!

har vært på Gran Canaria med snuppa når henne var 4 mnd, i butikken der jeg var hadde de mye utvalg av fruktmos og middagsglass, grøt er jeg litt usiker på men tror de hadde det også... hadde også mye sånn juice/saft på glass til babyer også!!

gir du mm eller mme ellers da?

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: Dreams

gir du mm eller mme ellers da?

gir mm!!

Tror ikke jeg skjønte det øverste spm jeg..
men jeg gir Theo grøt til kvelds og ellers litt frukt på dagen!

Back
Topp