Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er ditt forhold til dine foreldre? Bra vil jeg siKunne vært bedre syns jeg. De stiller alltid opp når vi spør, men det hadde jo vært kjekt hvis de bare ringte på døra og tok dem med en tur på lekeplassen el. Svigerforeldrene mine kommer nesten aldri på besøk. De sitter hjemme i sin egen stue og forventer at vi skal komme til dem.............
Besøkte de dere på sykehuset når babyen var født? Ja, de har vært oppe hver dag faktisk med alle tre barna mine. Så der er de skikkelig flinke[:)]
Kom de eller skal de komme i dåpen? De kom alle i dåpen.
Har babyen fått noen gave? Da han ble født strikket mamma et nydelig sett, jakke, bukse, sokker og lue. Det har hun gjort til alle tre. Av svigers har vi fått penger.
Hvordan engasjerer de seg i babyen?
ORIGINAL: munter
Hvordan er ditt forhold til dine foreldre?
Pappaen min døde for 2 1/2 år siden. Var veldig pappajente, så det sier jo litt om hvordan forholdet mellom oss var[:(][:(][:(]. Savner han så veldig[:(][:(][:(]. Har derfor bare mamma igjen. Forholdet vårt er supert. Ble så klart enda tettere da pappa gikk bort, (er enebarn) og enda tettere har det blitt etter at jeg ble mamma.
Besøkte de dere på sykehuset når babyen var født?
Mamma var der så fort hun kunne. Bare noen timer etter fødselen. Hun var helt oppi skyene stolt og tårene trillet.
Kom de eller skal de komme i dåpen?
Helt klart!
Har babyen fått noen gave?
Mamma har kjøpt vogn og en haug med annet utstyr. Får helt dårlig samvittighet jeg. Tør snart ikke ta med mamma i butikken, for da kjøper hun alltid noe til lillegutt. Bortskjemt allerede[:D]. Hun synes bare det er koselig da. Elsker å være mormor.
Hvordan engasjerer de seg i babyen?
Hun er hos oss ganske ofte, og er til kjempehjelp. Hun er helt betatt av lillegutt, og sier hun har fått en ny mann i livet sitt[:D]. Veldig tussete, men på en positiv måte.
ORIGINAL: Mirage
Hvordan er ditt forhold til dine foreldre? kjempegodt,er sammens med de nesten hver dag! Må ha den daglige dosen mamma og pappa:)
Besøkte de dere på sykehuset når babyen var født? ja det va de:) de var sååå stolte!
Kom de eller skal de komme i dåpen? Begge kommer, og kommer til å hjelpe oss masse med forberedelser ect.
Har babyen fått noen gave? Veldig masse, de kjøper stadig noe til han!
Hvordan engasjerer de seg i babyen? De er supre og engasjerte besteforeldre
mammaen og pappaen min er kjempe snille, barna og barnebarn i første rekke uannsett! Verdens herligste folk:) Uten dem vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!
ORIGINAL: munter
Hvordan er ditt forhold til dine foreldre? suuuuuuuupert =) mamma var med på fødslen, og pappa kom inn på føde stua en time etter han var født, var bare fått flytta meg over i en seng fra fødestolen..
Besøkte de dere på sykehuset når babyen var født? hehehhe jepp ;P
Kom de eller skal de komme i dåpen? va der og ordnet alt =)
Har babyen fått noen gave? maaaaaaaaaaaaaange og masse penger
Hvordan engasjerer de seg i babyen? på alle måter
er desverre en helt annen historie med svigers. veldig syns for kasper og pappan til kasper syns jeg