Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det mye likt som sist svangerskap, bortsett fra at man ikke har tid til og være trøtt egentlig..:P hehe! Men denne gangen er jeg mer frysen (typisk på beina), og har hodepine ofte..det hadde jeg ikke sist svangerskap. Lest litt på kjerrigråd og slikt og det er visst et "guttetegn"...Sist fikk jeg iallefall jente, spennende :)
Jeg har totalt motsatt svangerskap denne gangen....
Sist stemte alle kjerringråd på gutt (og fikk gutt)
Denne gangen har jeg alle jentetegn, men vet ikke kjønn ennå... *utålmodig*
har ein av kver å har ahtt 2 heilt forskjellinge svangerskap å vente nå nr 3 vet ikje ka d e men om eg ska tro itte kossen eg har hatt d te nå så får me ei jenta te, men d får me ikje vida før i juli......
Fikk gutt sist, venter jente nå. Svangerskapet har vært ganske ulikt. Kvalme i tre uker, mye mer hormonell, uren hud i pannen, halsbrann, tidlig bekkenløsning, andre lyster.. Ja, det var det jeg kom på i farten:)
Nå vet jeg ikke ennå om det blir gutt eller jente, men denne gangen har jeg hatt helt andere/sterkere symptomer enn med de to gutteme, så jeg er sikker på at det er en jente denne gangen... :-)
Jeg skal også ha en gutt til, men svangerskapet er ganske ulikt forrige. Denne gangen var jeg veldig kvalm i starten og kastet opp, sist så spiste jeg MASSE godt og fet mat, nå går det bare i salat og frukt...