bare lurer litt...

komlemamma

Gift med forumet
Men er det noen på dette forumet som har noe annet enn hvitt og sølv?.. I så fall vil jeg gjerne se..[:D]

Hehe måtte le litt av den. Virker som de fleste har hvitt i alle fall. [;)] Jeg har også hvitt, så jeg skal ikke si noe. Har en brun vegg på stua da. Hehe [:D]

hihi... det lurer jeg også på.... Har alle bare hvitt???
Jeg har faktisk mest i forskjellige bruntoner, beige, offwhite samt noen lilla innslag....
Har akkurat flyttet, men skal legge ut bilde når den nye sofaen er på plass (og år jeg har lært meg hvordan jeg legger ut bilder [8|])

Jeg har svart sofa og svarte møbler på stua da [;)]
Har den york serien fra bohus i svart [:D]

Vi har mørke blå sofaer[8D]

ORIGINAL: ketina

hihi... det lurer jeg også på.... Har alle bare hvitt???
Jeg har faktisk mest i forskjellige bruntoner, beige, offwhite samt noen lilla innslag....
Har akkurat flyttet, men skal legge ut bilde når den nye sofaen er på plass (og år jeg har lært meg hvordan jeg legger ut bilder [8|])

Kommer nok også til å bruke litt ulike bruntoner, ønsker meg ihvertfall cappuchinofarge på badeveggene, med mørkebrune fliser og kremfarget interiør. Håper du får til å legge ut bilde.. [:D]

ORIGINAL: CandyMam

Jeg har svart sofa og svarte møbler på stua da [;)]
Har den york serien fra bohus i svart [:D]

Var inne  og tittet på bohus, var flott den serien der.. Jeg heller litt mot IKEAs BESTÅ  i en eller annen variant i tv-kroken, veeeldig usikker på spisebord-delen av stua.. Går nok for litt nøytral vegg i hele stua men tviler på at det blir kritthvitt ihvertfall [:D]

ORIGINAL: *LillMi*

Vi har mørke blå sofaer[8D]

Bilde?

Vi har ikke det hvitt [:D] Kjøpt fine møbler i hvitvasket eik på Living, har brunt spisebord (det skal byttes ut med noe hvitvasket eik eller drivvedfarget el. lignende). Skinnsofa (hater den! Vil ha brun stoff sofa!) og stygt ikea salongbord, som skal få være en stund til siden vi har to gutter og hamrer og slår en del på bordene...

Har ikke bilder da...

Her går det mest i blått og grønt [:)]

Caffe Latte vegger, hvitt tak og lister + vinduskarmer, eike parkett, brunbeiset Bombay møbler, hvit peis, svart skinnsofa, dus rosa og hvitt stæsj... Ikke mye hvitt i det store og hele her nei- på stua vel og merke [:)]

Her går det i jordfarger på veggene, mørk brune sofaer, lønn og hvite møbler og rosa pynt[;)]

har noen farger ja..[;)] men kommer ikke ut bilder før ting blir litt mer gjennomført. Har bodd her 1 mnd..

Back
Topp