Bruker763eli
Forumet er livet
Blitt for gammal og skrøpelig for flere barn jeg[:D][8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trønderpia * SAS *
ORIGINAL: astrone
jeg har ikke lyst på flere barn no,men er jo bare 25år.
Så hvem vet hva vi føler om 2-3 år...[:)]
men fåreløpig er jeg mer enn fornøyd med de 3 jeg har,tror egentlig det holder med disse 3 også.De trenger jo oppfølging i mangen mangen år[:D]
wow, trebarns mor som 25 åring[:)] Jeg trodde jeg var ferdig med barna når jeg var 25 år, men er etbarns mor nå som 26åring. 3 er et veldig fint tall[;)] Ønsker meg det jeg også! og har man først tre...kan man gjerne ha nummer fire også, hehe
ORIGINAL: Bitzyh
kommer IKKE til å få 4 barn... [8D] Er en av 4 sjøl og ser jo det at det er veldig mye jobb over maaaange år. Mamma må bruke tannskinne på natta fordi hun sliper tenna når hun legger seg, bekymringenes skyld.
ORIGINAL: astronevært mye problemer med guttene (mobbing og slike triste ting)... roet seg litt nå med alle untatt ene... hun knakk nesten ene jekslen sin 1 mnd siden, så så hardt biter hun sammen på natta[&:][:-].. derfor hun har fått seg skinne nå.
ORIGINAL: Bitzyh
kommer IKKE til å få 4 barn... [8D] Er en av 4 sjøl og ser jo det at det er veldig mye jobb over maaaange år. Mamma må bruke tannskinne på natta fordi hun sliper tenna når hun legger seg, bekymringenes skyld.
hehe,det må mamma og[;)] hun har bare 2 barn[:D][:D]