Bare lurer,ang barn

Blitt for gammal og skrøpelig for flere barn jeg[:D][8D]

ORIGINAL: kdjac

nei har 2 jeg det holder

Har 3, og det holder[:D]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

ORIGINAL: astrone

jeg har ikke lyst på flere barn no,men er jo bare 25år.
Så hvem vet hva vi føler om 2-3 år...[:)]
men fåreløpig er jeg mer enn fornøyd med de 3 jeg har,tror egentlig det holder med disse 3 også.De trenger jo oppfølging i mangen mangen år[:D]

wow, trebarns mor som 25 åring[:)] Jeg trodde jeg var ferdig med barna når jeg var 25 år, men er etbarns mor nå som 26åring. 3 er et veldig fint tall[;)] Ønsker meg det jeg også! og har man først tre...kan man gjerne ha nummer fire også, hehe

hehe[;)]
ja,er jo forsåvidt sant det[:)]
får se når vi nermer oss 30[:)][;)]

ORIGINAL: Bitzyh

kommer IKKE til å få 4 barn... [8D] Er en av 4 sjøl og ser jo det at det er veldig mye jobb over maaaange år. Mamma må bruke tannskinne på natta fordi hun sliper tenna når hun legger seg, bekymringenes skyld.

hehe,det må mamma og[;)] hun har bare 2 barn[:D][:D]

Jeg svarte nei det skjer aldri fordi jeg ikke skal ha flere enn de tre jeg har, men jeg kunne faktisk tenkt meg 4, men det blir så upraktisk med tanke på bil og hus. Dermed har vi bestemt oss for at tre er nok selv om jeg gjerne skulle hatt flere

Nei det skjer aldri

Kunne godt tenkt meg 4, meeeen så skal de ut av kroppen på en måte... [8D][8D] Og det var altså ikke noe jeg har så veeeeldig lyst til å gjøre igjen...[:D]

Så vi får se... [:)]

Nei, det skjer aldri[:D]

Med mindre det kommer tvillinger eller trillinger neste gang så kommer det garantert ikke flere enn to her i huset[;)] Kunne istedet for flere enn to barn tenkt meg å være fosterfamilie etterhvert.

Tviler sterkt!

Har ett barnnå, og det spørs om det blir flere.
Man er jo tross alt to om å bestemme det, og så skal man ha tid, overskudd, økonomi og alt det andre også! [;)]

Hmm? Se signatur[;)]

ORIGINAL: LouisVuitton

Nei jeg ønsker meg 2 eller 3 barn[:)]

Samme her [:)]

Kommer aldri til å få fire barn. Får nok være fornøyd med sønnen min. Hvis det ikke skulle skje et mirakel da.[:)]

jeg synes 2-3 er mer enn nok for meg

her blir det maks 2 (evt 3 om vi skulle få tvillinger)

Skal aldri si aldri, men tror det holder meg toppen 3. 

ORIGINAL: astrone

ORIGINAL: Bitzyh

kommer IKKE til å få 4 barn... [8D] Er en av 4 sjøl og ser jo det at det er veldig mye jobb over maaaange år. Mamma må bruke tannskinne på natta fordi hun sliper tenna når hun legger seg, bekymringenes skyld.

hehe,det må mamma og[;)] hun har bare 2 barn[:D][:D]
vært mye problemer med guttene (mobbing og slike triste ting)... roet seg litt nå med alle untatt ene... hun knakk nesten ene jekslen sin 1 mnd siden, så så hardt biter hun sammen på natta[&:][:-].. derfor hun har fått seg skinne nå.

Nei, det skjer aldri med mindre jeg får tvillinger en gang til[;)]

Back
Topp