Bare lurer,ang barn

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Hvor mangen kunne tenkt seg 4 barn.
Altså,hvor mangen tror de kommer til å få 4 barn.

[:)][:)]

eller mer[8D]

jeg har ikke lyst på flere barn no,men er jo bare 25år.
Så hvem vet hva vi føler om 2-3 år...[:)]
men fåreløpig er jeg mer enn fornøyd med de 3 jeg har,tror egentlig det holder med disse 3 også.De trenger jo oppfølging i mangen mangen år[:D]

Jeg ønsker meg 4 barn, men mannen min synes det holder med 3.. men vi får se.. jeg håper på 4[;)]

3 holder[:)]

Det er jeg nok for gammel til nå...med mindre jeg får trillinger beste gang!

hadde dere turt å bli gravid igjenn etter 2.svf?

hadde jeg ikke hatt dette tror jeg nok vi hadde fått en til om noen år,er en av grunnene til att jeg ikke tror det skjer....[:)]

nei har 2 jeg det holder

Tviler på det[;)] 3 kanskje, men begynner ivertfall med nr 1 i første omgang[:D]

maks tre, holder mer enn nok med en foreløpig gitt[:D]

ORIGINAL: LouisVuitton

Nei jeg ønsker meg 2 eller 3 barn[:)]

antagelig 3 barn blir det her,er jo på vei med nr 2..[:)]

Nei jeg skulle egentlig ikke ha noen men fått 2 så da er jeg mer enn fornøyd [:D]

ville egentlig det i utgangspunktet, men tvilsomt at bekkenet tåler det.

ORIGINAL: astrone

jeg har ikke lyst på flere barn no,men er jo bare 25år.
Så hvem vet hva vi føler om 2-3 år...[:)]
men fåreløpig er jeg mer enn fornøyd med de 3 jeg har,tror egentlig det holder med disse 3 også.De trenger jo oppfølging i mangen mangen år[:D]

wow, trebarns mor som 25 åring[:)] Jeg trodde jeg var ferdig med barna når jeg var 25 år, men er etbarns mor nå som 26åring. 3 er et veldig fint tall[;)] Ønsker meg det jeg også! og har man først tre...kan man gjerne ha nummer fire også, hehe

Nei, jeg er ferdigprodusert nå.

Jeg har 4 barn[:D]

Skulle gjerne hatt mange barn, men man skal jo følge opp de man har og. [:)]

Jeg kunne tenkt meg å ha 3-4 tror jeg, men vil ikke ha dem veldig tett på alder. Siden vi begynner så tidlig kan vi jo få barn ganske lenge, så det blir vel mye endringer i planene ettersom tiden går.

kommer IKKE til å få 4 barn... [8D] Er en av 4 sjøl og ser jo det at det er veldig mye jobb over maaaange år. Mamma må bruke tannskinne på natta fordi hun sliper tenna når hun legger seg, bekymringenes skyld.

Back
Topp