Bare litt tanker.....

Antima

Elsker forumet
Jeg syns det er så trist å lese om alle som mister [:(]
Jeg orker nesten ikke inn å lese på de innleggene lenger for jeg syns det er så forferdelig trist og jeg får så vondt av de som mister.
Er jo livredd for og miste selv også, det kan jo like godt skje meg som noen andre [&o]
Men jeg må bare tvinge meg selv til å tenke positivt og tenke at dette SKAL gå bra [:)]

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette her, måtte bare få det ut ......bare litt tanker ........

syns og det er kjempe trist å lese.
blir litt ekstra redd for nurket i magen min! men vi må bare tenke positivt å at dette skal gå bra!![:)]

Har tenkt på det samme, ble så mange her inne som mistet og SA plutselig! Setter ting litt i perspektiv... Man gleder seg jo sånn selv, og så skjer dette så mange rundt deg... 

Helt enig, fryktelig trist! Spesielt når du begynner å "kjenne" dem litt.

Ønsker dem alle lykke til i framtiden, og at de klarer å holde på nurkene sine framover

ORIGINAL: siljecathrin

Hei hei, jeg også tenkte som dere første gang jeg ble gravid.. Noen uker siden mistet jeg.. Var utrolig lei meg og følte meg utrøstelig i mange dager.. Men lærte til slutt at det er en mening med det. Er gravid igjen og begynte å blø nå og.. Men er jeg heldig har alt gått bra, men selv om det er kjedelig at slike ting skjer er det naturens måte å ordne opp i det som er feil. Men nå klarer jeg likevel å glede meg over alle det går bra med:)) og se fremover:) så håper virkelig at spirene klamrer seg fast:))

For en fantastisk måte å tenke på, du er en ordentlig gojente du!! håper sammen med deg jeg også!!!

Back
Topp