Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
5 dager til termin - og begynner å lure på at jeg bare har spist altfor mye de 9 siste mnd Føler meg ikke såå sliten (i dag), men er utålmodig til å få møte minstemann
Føles ut som en evighet til fødsel her, ingenting som tyder på at noe skal skje. Håper virkelig ikke at jeg må gå til over neste helg for så å bli satt igang. Var egentlig ikke forberedt på å gå over siden de to første kom før tiden.
7 dager igjen.. Selv om neste uke er termin, så virker det som en evighet til! Både gleder og gruer meg til hva vi har i vente. Gleder meg sinnsykt mye til å hilse på henne da
Har 24 dager igjen til termin, men gikk tolv ekstra dager sist, så bør innstille meg på det nå også. Ikke lei enda, men blir det nok nå når permisjon starter, blir nok ekstra ventende da. Er så klart tungt osv, men prøver å bruke det jeg har av energi på treåringen nå - plutselig gått opp for meg at jeg snart må fordele oppmerksomheten - og fikk veldig klump i halsen over hvordan det skal bli for store, lille gutten min
Jeg har 20 dager til termin, og forventer ikke å føde før.. men jeg er sååå lei!!! Jeg er så lei av alle vondter, av å være så tung og ubevegelig, sove dårlig og ikke finne noe å ha på meg.. Jeg drømmer om å kunne gå turer uten å være redd for å ramle på isen, bli svett pga fysiske anstrengelser og kunne lukke igjen min vanlige jakke Jeg tror det er sunt å bli lei.. da blir jeg jo veldig klar og motivert til å føde
Har tre dager igjen her og håper han kommer snart. Begynner å bli lei av å ikke kunne rampe med storebror pga magen som er tung og ryggen som ikke vil. Og tror storebror er gandke lei av å ha en kjedelig mamma.