Bare litt bekymret...

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Kvalmen jeg har hatt i en uke nå ble brått borte idag, å bekymret som jeg er tok jeg en bt strimmel for å se om streken har blitt svakere enn for ca to uker siden. Testen jeg tok nå er svakere enn sist, da var teststreken like sterk som kontroll streken. Kan noen berolige meg med at det er pga at jeg tok den forrige på morgenurin å denne på ettermiddagen? (kl 16) skal ta en imorgentidlig også, men måtte bare spørre dere nå, så jeg slipper å tenke mer på det :)ImageUploadedByBV Forum1433254461.701547.jpgImageUploadedByBV Forum1433254475.319536.jpg

Tidspunkt på dagen spiller jo en rolle samt at det kan være forskjell på testene også i forhold til mengde farge :) Tror nok ikke du trenger å bekymr deg.

Jeg tenker også at det er forskjell på testene i forhold til mengde farge:) mine symptomer forsvant på en kveld, men fikk se et lite sprellende troll på ul I dag.

Tidspunkt har mykje å sei, samt da kan visa litt ulikt frå test til test. Tok alltid MINST 2 om gongen når eg brukte billigtester, og dei var ofta ulik styrke på, sjøl om da va frå samme uringlass ;)

tror nok som de andre at det kan vere ulik farge på de og at det kan ha med tidspunkt å gjør :) De sier jo at en skal teste på morgenurin for da er ofte HCG nivået høyest :) Jeg hadde tatt to positive hjemme, en på morgen og en på ettermiddag, kom til legen med morgenurin (fire dager etter min første positive test) og den var negativ faktisk!! Men jeg er gravid :P Var til legen uken etter igjen og tok da med meg digital test som jeg tok på morgenen før legetimen ;) Ta ikke sorgene på forskudd :)

Tusen takk for svar alle sammen, er så glad jeg har dere :D <3
Tenker jo også at det med tidspunkt har mye med saken å gjøre, men tenkte ikke på dette med fargen på hver test :p Tar en test imorgen tidlig, da er den vel like sterk å fin igjen :) (hvis ikke fargen på testen er dårlig da haha :p )

Da har jeg tatt flere tester på morgenurin igår å idag, å syns de også er litt svake iforhold til hvor langt jeg har kommet :( Kan det være at nesten alle testene har dårlig farge i seg untatt den jeg tok 16 mai? Hva ville dere gjort?ImageUploadedByBV Forum1433397918.443174.jpg

Jeg har nok slått meg til ro om at to streker ER to streker... Sålenge du ikke har noen blødninger eller veldig vondt, så tenker jeg at alt er greit. Men om du er veldig redd så kanskje du kan høre om du kan få en tidlig ul?? så blir du virkelig beroliget? Eller kanskje du kan kjøpe en digital gravid test, kanskje den slår ut bedre?? Huff, ikke greit i disse første ukene der man føler, tenker, analyserer opp og ned på absolutt alt...og livredd for hva som kan skje og ikke skje. Føler med deg :-)

Jeg har nok slått meg til ro om at to streker ER to streker... Sålenge du ikke har noen blødninger eller veldig vondt, så tenker jeg at alt er greit. Men om du er veldig redd så kanskje du kan høre om du kan få en tidlig ul?? så blir du virkelig beroliget? Eller kanskje du kan kjøpe en digital gravid test, kanskje den slår ut bedre?? Huff, ikke greit i disse første ukene der man føler, tenker, analyserer opp og ned på absolutt alt...og livredd for hva som kan skje og ikke skje. Føler med deg :-)
Tusen takk ❤️ Tror man blir litt ekstra påvirket når man er med i en slik gruppe også, jeg visste ikke hva MA var før jeg leste om det her inne å jeg er livredd for at det har skjedd meg :( Men som du sier, positiv er positiv så skal ikke klage, er jo så mange som blør nå, så føler det er veldig domt av meg å være så redd som jeg er.
Takk for tipset med digital test, bestiller en idag :) Så skal jeg ringe jordmora idag å få time til første kontroll, så kan jeg bare lufte tankene mine til henne med det samme :)

Jeg har tatt samme type tester som deg og syns de har variert veldig i farge, og ikke nødvendigvis blitt sterkere fra gang til gang. Tok to tester med bare 4 timers mellomrom i uke 6-7 og den jeg tok på morgenurin ble svak og den jeg tok senere på dagen ble sterk, så vet ikke hvor mye jeg ville stolt på det. Jeg målte hcg hos legen, og hadde normal stigning. Jeg ville tatt kontakt med legen, alltid greit å slippe å bekymre seg :)

Jeg har tatt samme type tester som deg og syns de har variert veldig i farge, og ikke nødvendigvis blitt sterkere fra gang til gang. Tok to tester med bare 4 timers mellomrom i uke 6-7 og den jeg tok på morgenurin ble svak og den jeg tok senere på dagen ble sterk, så vet ikke hvor mye jeg ville stolt på det. Jeg målte hcg hos legen, og hadde normal stigning. Jeg ville tatt kontakt med legen, alltid greit å slippe å bekymre seg :)
Godt å høre om noen med samme erfaring med testene :) Nå skal jeg slutte å bekymre meg, er jo ikke bra det heller og hvertfall når det mest sannsynlig er uten grunn :)

Jeg blir litt gal å være her inne selv. Men må roe ned meg selv. Ble ikke medlem her før etter oul sist. Og da var alt fint. Så er nok det at man leser for mye her inne som gjør en ekstra bekymret. Synes bare det er deilig at de dumme mensmurringene har gått over nå. Er godt å bare nyte det frem til bekkenet går klikk. Hehe.

Tusen takk ❤️ Tror man blir litt ekstra påvirket når man er med i en slik gruppe også, jeg visste ikke hva MA var før jeg leste om det her inne å jeg er livredd for at det har skjedd meg :( Men som du sier, positiv er positiv så skal ikke klage, er jo så mange som blør nå, så føler det er veldig domt av meg å være så redd som jeg er.
Takk for tipset med digital test, bestiller en idag :) Så skal jeg ringe jordmora idag å få time til første kontroll, så kan jeg bare lufte tankene mine til henne med det samme :)
Skjønner deg veldig godt! Jeg er slik selv, og når man leser inne på et slikt forum også så blir man livredd for sin situasjon når man leser om de som blør eller mister... Men samtidig så er det for meg personlig noe trygghet i at andre er i samme situasjon og at man kan skrive til hverandre om det også. Lykke lykke til, blir spennende og følge med på hvordan det går med deg :-)

Jeg blir litt gal å være her inne selv. Men må roe ned meg selv. Ble ikke medlem her før etter oul sist. Og da var alt fint. Så er nok det at man leser for mye her inne som gjør en ekstra bekymret. Synes bare det er deilig at de dumme mensmurringene har gått over nå. Er godt å bare nyte det frem til bekkenet går klikk. Hehe.
Godt at det ikke er bare jeg som føler det sån :p var med på et terminforum herinne da jeg gikk med datteren min å, var garantert like redd da, men det gikk bra den gangen å det gjør det sikkert nå også :D
Sitter å venter på at bekkenet skal klikke jeg å da jeg hadde problem med det de to første gangene, men bare å nyte sålenge det ikke skjer :D

Skjønner deg veldig godt! Jeg er slik selv, og når man leser inne på et slikt forum også så blir man livredd for sin situasjon når man leser om de som blør eller mister... Men samtidig så er det for meg personlig noe trygghet i at andre er i samme situasjon og at man kan skrive til hverandre om det også. Lykke lykke til, blir spennende og følge med på hvordan det går med deg :-)
Helt enig! Er veldig trygt å komme inn hit å spørre om den minste ting, er jo så mange erfaringer å kloke hoder herinne :) Så er vel både på godt å vondt :)
Tusen takk å masse lykke til til deg å, gleder meg til vi sitter her å leser masse fine fødselshistorier å ser på bilder av nydelige januar babyer :D ❤️

Hvordan går det? Det finnes vel ingen fasit, men da jeg hadde Ma ble ikke testene svakere. De ble det et par dager før jeg hadde sa, men da hadde jeg også andre symptomer på at ting var på vei til å gå galt.
Håper alt er i orden og at du får målt hcg eller tatt en ul om du fortsatt bekymrer deg :)
(Sniker fra februar)

Hvordan går det? Det finnes vel ingen fasit, men da jeg hadde Ma ble ikke testene svakere. De ble det et par dager før jeg hadde sa, men da hadde jeg også andre symptomer på at ting var på vei til å gå galt.
Håper alt er i orden og at du får målt hcg eller tatt en ul om du fortsatt bekymrer deg :)
(Sniker fra februar)
Takk for svar :)
Kvalmen kom tilbake dagen etter, så var kun en dag uten, føler meg mye tryggere nå :) Å testene er jo ikke kjempesvake, så er vel bare fargemengden på hver test som spiller en rolle. Har slått meg til ro med at alt står bra til, å ser frem til å høre hjertelyd til jordmor på første kontroll (om hun finner den hehe:p)

Back
Topp