Bare kvalm på ettermiddag/kveld.. Noen andre?

Sukkerspinnet

Flørter med forumet
Er så snodig, for det heter jo morgenkvalme :p men jeg våkner i fin form hver morgen og får spist frokost.. Men utover dagene går det galt!
Kveldene er absolutt verst..

Er det flere som har det sånn?
 
Hehe, merkelig det der :p Jeg begynte med å være kvalm fra morgen til kveld :/ Nå er det mye bedre morgen og litt på dagen, men kvelden er betydelig verre :/
 
Kvalm fra morgen til kveld... Det varierer veldig fra person til person, så morgenkvalme er et begrep som blir litt feil....
 
Med 2-åringen var jeg kvalm bare på kvelden de første ukene, men nå er jeg kvalm 24/7...
 
Jeg hadde det sånn forrige svangerskap, fra uke 7 til 15. Kastet opp om morgenen også, men ettermiddag/tidlig kveld var desidert verst. Kunne nesten ikke røre meg uten å bli dårlig.
Denne gangen har kvalmen enda ikke dukket opp, krysser fingrene for at den holder seg langt unna!

God bedring til deg:)
 
Jeg har vært såpass heldig (til nå) at jeg kun er kvalm når jeg er sulten. Går konstant å passer på at blodsukkeret skal holde seg oppe så jeg ikke blir kjempekvalm - for da er det jo grusomt å presse i seg mat!

Satser bare på at den ekstra spisingen innimellom ikke fører til at jeg går så altfor mye opp i vekt :)
 
Sniker fra oktober. Har vært kvalm på kveldene hele veien jeg også. Startet ofte utover dagen og toppet seg på kveldene. Nå er jeg heldigvis over det værste, 10+5 i dag :)
 
Sniker fra oktober. Har vært kvalm på kveldene hele veien jeg også. Startet ofte utover dagen og toppet seg på kveldene. Nå er jeg heldigvis over det værste, 10+5 i dag :)
 
Hei jeg er kvalm på kvelden og ikke om morgen hva skal jeg gjøre I dag måte jeg kjøpe ny bh for gravide vet ikke om jeg er gravid en gang men har tatt eggløsning test og den viste posetivt og jeg er kvalm på kvelden enn på morgenen.. syntomer på gravid har eg å ...
. Ømme bryster.
. Trøtthet
. Kvalme helst på kvelden
. Hodepine
. Humørsvigninger
Osv

Kan noen hjelpe meg hva er det som er best for meg gjøre ☺
 
Hei jeg er kvalm på kvelden og ikke om morgen hva skal jeg gjøre I dag måte jeg kjøpe ny bh for gravide vet ikke om jeg er gravid en gang men har tatt eggløsning test og den viste posetivt og jeg er kvalm på kvelden enn på morgenen.. syntomer på gravid har eg å ...
. Ømme bryster.
. Trøtthet
. Kvalme helst på kvelden
. Hodepine
. Humørsvigninger
Osv

Kan noen hjelpe meg hva er det som er best for meg gjøre ☺
Jeg tror du må spørre inne på "vi som prøver/før svangerskapet" dette er termingruppen til de som fikk barn i november for fem år siden.
 
Back
Topp