Bare kaster opp! :-(

Somuch

Elsker forumet
Off.. Jeg blir bare verre for hver uke, jeg kaster opp uansett hva jeg spiser eller drikker :-( Og siden jeg jobber i dagligvare , så er det veldig hardt når jg må løpe frem å tilbake ..

Noen som vet om jeg kan få sykemelding når jeg bare kaster opp? Er så utrolig dårlig .. Aff..

Hei.

Stikker innom, fordi jeg hadde det på samme måte i mitt svangerskap.

Jeg gikk sykmeldt i ca 3 mnd pga kvalme og oppkast. Så det tror jeg du får altså. Ring legen og forklar, så får du nok sykemelding. :)

God bedring og lykke til. :)

Huff :-( god bedring :-) klem ♥ men ja selvfølgelig kan du få sykemelding :-)

Klart du får, kom deg til legen så fort som mulig sånn kan du da ikke gå stakkar deg :)

Håper det gir seg raskt, Klem fra meg :)

Jeg har vært sykemeldt i over 3 uker nå for kvalme. I tillegg får du medisin mot kvalme hos legen, funker som bare det. Så dra dit, fortell hvordan du har det, så ordner det seg :)

jeg var sykemeldt i mange mnd sist pga kvalme, så bare ta deg en tur/tlf til legen så ordner det seg.. Håper formen blir bedre snart :)

Tusen takk alle sammen!<3 nei hverdagen min er ikke mye lett med bare oppkast.. Begynner å bli svimmel , fryser og skjelver , for jeg får ikke i meg noe, og jobber på en hektisk jobb, føler jeg snart besvimer ! Kan bare ikke gå sånn her lenger :-(

huff, stakars deg! hørtes så absolutt ikke noe særlig ut! kan ikke forstå noe annet enn at du får sykmelding når det er så ille. masse god bedring :-)

Tusen takk<3 nei det er grusomt! Også har det bare blitt verre og verre.. Heldigvis har jeg mamma som sjef , så hun forstår hvorfor jeg sykemelder meg :-)

Ønsker deg god bedring, du har min fulle sympati!
Det finnes forøvrig diverse kvalmestillende man kan ty til, det kan du jo ta opp med legen eventuelt...

Back
Topp