Bare jeg??

sweeti88

Forelsket i forumet
Bare jeg som har store problemer med å finne fine babyklær til gutter?? Synes det er så utrolig dårlig utvalg, og det de har er så kjeeedelig:-( Finner ikke vanlige strømpebukser engang, alle er rosa eller hvit.. Tenkte at problemet var at jeg bodde i en liten by, men søstra mi kunne ikke finne noe å skryte av i Trondheim heller:-/ Hva med dere??

Såååå enig. Jeg bestiller en del på nett, men synes ikke utvalgt er så bra der heller.
De blir mye hvitt og blått...

Nå har jeg arvet mye klær, men det jeg har kjøpt selv er jeg kjempe fornøyd med. Vi er en "tatovering familie" så vi har funni masse old school style bodyer på feks. Lindex. Men kommer jo ann på hvordan babyklær man liker da :)

Jeg liker godt sterke farger, mønster og svart/hvitt, så jeg har bestilt endel på ellos.no...fant også noe morsomt på Lindex, men det fineste var en prisklasse for høyt for min del ;)

Ja, hadde samme problem da jeg ventet storebror! Først nå er det lettere å finne kule klær til ham, for nå bruker han str. 104-110. Da er man ute fra den babyavdelingen og over på klærne for store gutter ;) Masse hettegensere og olabukser!

Men frøkna i magen, derimot! Kan finne så mye klær til henne at jeg blir blakk :P

Hmmm.. synes de har mye fint til gutter jeg :) Men er jo alltids mer dilldall til jentene..
hvilke butikker har du sett i da?

Synes KappAhl har mye skjønt og P.O.P

Se her :
http://www.kappahl.no/category/estore/artiklar/barn/kategorier/baby_4498/38/

Mye som kan handles på nettet også ;)
Mye skjønt på for eks GUTTELUS. Se her :

http://www.guttelus.no/

Mye skjønt her inne :
http://www.epleskrinet.no/

Synes også NAME IT har mye fint til gutter. Finnes på en rekke nettbutikker også som blant annet LEK MER sin nettside.

PompDeLux har mye fint, som jeg er konsulent for, imponert over gutteplaggene der - men er fra ca 1 år størrelse da...

ME TOO - dansk design - har også mye fint/ tøft.
http://www.metoo.dk/dk/drengetoej/new-arrivals-drenge/shopby/size-56_cm_0_3_m/
Selges også på en rekke nettbutikker i Norge som for eks LEK MER :)

Ja, kommer jo selvsagt litt an på hvilken smak man har, men føler det generelt er mindre klær enn til jenter:-( Bruker jo å finne så mye fint på hm f.eks., men der hadde de nesten bare ensfargede sett med body, sparkebukse og buksedrakt?? Vil gjerne ha noe med litt fresh farge og litt morsomme motiv jeg:-) Har en skikkelig prinsesse, så nå er vi klar for en gutte-gutt:-p

Jeg liker godt sterke farger, mønster og svart/hvitt, så jeg har bestilt endel på ellos.no...fant også noe morsomt på Lindex, men det fineste var en prisklasse for høyt for min del ;)
hm, ellos har jeg ikke sett, må gå inn dit:-) Takk for tips:-)

Ebay og har mye:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Bor i en liten by, så utvalget er desverre ikke noe å skryte av:-( Har lindex, cubus og bare barn, sistnevnte har jo endel name it o.l, men alt er jo så dyrt der.. takk for alle tipsene jenter, skal ta meg en runde på nettbutikkene før jeg tar kveld:-)

Helt enig! Blir så irritert.. litt rart at det er sånn i grunn for det blir født fleire gutter enn jenter.. :o

Litt enig :p

Jeg har jo en jente fra før, og da var det så mye fint i butikkene. Helt til å dåne av.

Nå er det derimot gutteklær det går i. Ikke like morro. hehe. Jeg har kjøpt endel med spreke farger da. De har litt ok ting på lindex f.eks. Så har jeg kjøpt mye nyfødtklær på h&m, men de er helt enkle. Bodyer, bukser, luer og dresser. Jeg har fått endel fancy klær da (høstjakke, skjorter, stilige dongeribukser og vester osv), men det vet jeg ikke hvor er kjøpt. Name it har en del fint også.

Men syns de stilige klærne begynner å komme fra str 68 og oppover ;) Mer spennende å handle inn da. Ser de har mye kule gutteklær på h&m f.eks. Er vel uansett mest praktisk med bodyer, strømpiser og drakter i starten, så får vi stashe opp i dongeribukser, skjorter og fine cardigans etterhvert :)

Jeg sliter også med å finne kult tøy til "vetleguten". Irriterer meg litt over at det er så sykt mye til jenter, og bittelite til gutter.. men men...
Ebay har masse kult, men spes england har litt rare str. De har også en del på name it. som er litt dyrere enn hm osv. Men de har super kvalitet på tøyet.

Enig i at det er mest søtt til jenter i de aller minste størrelsenene. Kommer helt an på smak, men personlig synes jeg babyer skal se ut som babyer og ikke ha for mye stæsh. Går for hvitt, lysebrunt og litt pastell. Nesten alt jeg har kjøt kan brukes hvis prinsessa en gang får en storebror:0) Når hun blir større, har jeg lyst til å kjøpe tøffe klær til henne i army-grønt, demin etc, og det passer jo til gutter også:)

Back
Topp