Bare jeg som gruer?....

Jeg tror det vil bli vondt som fy, men gleder meg som bare det alikevel. Min frykt ligger mer på at alt går fint med lillegutt og at han er fin og frisk, men alle har vel sine ting man er litt urolig for.
Jeg ser på detta som en kjempeopplevelse for sambo og meg, og kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å se han holde lille gutten sin for aller første gang! Oh nå kan ting godt begynne å skje!!!

Hadde faktisk meir vondt etter epidural fødselen med 1, enn med naturlig på dei andre.. så blir ingen nål i min rygg flere ganger :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hadde faktisk meir vondt etter epidural fødselen med 1, enn med naturlig på dei andre.. så blir ingen nål i min rygg flere ganger :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hehe, nei jeg er faktisk mer redd for den nåla...skrekk og gru, tenk om jeg må ha den!!! Satser på at kroppen fikser dette like bra som de to andre gangene!!

Gleder meg ikke til å føde, auuuu! Men den følelsen av å få babyen på brystet gleder jeg meg sykt til!
Er redd for å få en ny stjernekikker da :-( kjent veldig på det den siste tiden...

Back
Topp