Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint lite artig å føde! Har vanskelig for å skjønne de som sier "det var en fantastisk fødsel" Tror de må ha vert neddopa fra første rieHar født 3 ganger så gleder meg overhode ikke til å føde nei!! Gler meg til det etterpå
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Fint lite artig å føde! Har vanskelig for å skjønne de som sier "det var en fantastisk fødsel" Tror de må ha vert neddopa fra første rie
Men husk nå at kroppen vår klarer dette og at av smertene kommer babyen man har ventet på. Også finnes det vidunderlige ting som lystgass (en veldig god venn i nøden) og epedural...ser for meg at den må være magisk... Og badekar og dusj og en gubbe eller annen pårørende å klipe litt. En jordmor man kan hate så mye man vil mens ting er som verst... D her klarer vi fint!Hehe ja sovet seg gjennom kanskje? i såfall vil jeg ha de samme pillene...
Fint lite artig å føde! Har vanskelig for å skjønne de som sier "det var en fantastisk fødsel" Tror de må ha vert neddopa fra første rie
Hehe, dette er vel en litt god beskrivelse av meg og mine to fødsler, jeg digger å føde...for en følelse!!! Og jeg har ikke fått ei eneste pille Helt naturlig begge ganger, anbefales!! Tror man er veldig forskjellig der altså...
Enig med deg.. fødte 1 med epidural, men 2 siste naturlig
Likte du det best au naturel? Jeg fødte første gang uten noe bedøvelse, men kunne tenkt meg epidural denne gang. Men hører så mye forskjellig..
Kan ikke si jeg gruer meg, for det går ikke å grue seg til noe du ikke veit hvordan er. Jeg er første gangs, så aner ikke hva jeg går til. Tar det som det kommer jegJeg leser om alle som gleder seg til at ting skal starte, venter i glede på rier, og gjør alt for å bli satt i gang eller sette ting i gang selv.
Er det bare jeg som er redd og gruer sykt til fødselen og bare egentlig ikke "vil" at det skal starte...?
Kan ikke si jeg gruer meg, for det går ikke å grue seg til noe du ikke veit hvordan er. Jeg er første gangs, så aner ikke hva jeg går til. Tar det som det kommer jeg