Bare jeg som gruer?....

Madde 82

Blir kjent med forumet
Jeg leser om alle som gleder seg til at ting skal starte, venter i glede på rier, og gjør alt for å bli satt i gang eller sette ting i gang selv.
Er det bare jeg som er redd og gruer sykt til fødselen og bare egentlig ikke "vil" at det skal starte...?

Jeg gruer meg som FY, men gleder meg mest til å være ferdig med fødselen. Vil bare ha det overstått så jeg får møte babyen. :)

Ja sånn jeg også prøver å tenke.. :) blir så kos når alt er over!
Likevel så vet jeg hva jeg må gjennom først.... ooæææh..... :)

Vil ha det overstått jeg også, og helst i august siden termin er 03.09 og har masse plager :P
Viljen er liksom blitt større enn angsten nå. :D

Har født 3 ganger så gleder meg overhode ikke til å føde nei!!:) Gler meg til det etterpå ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Godt sagt det siste Supa'Mama. Er vel den jeg venter på ;) -selv om jeg har mye plager for tida

Har født 3 ggr før å gleder meg til å få føde igjenn ;) eg synest ikkje d er så gale . Å den følelsen når man får baby på brystet!!! D finnest ikkje noe bedre i heile verden <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har født 3 ganger så gleder meg overhode ikke til å føde nei!!:) Gler meg til det etterpå ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Fint lite artig å føde! Har vanskelig for å skjønne de som sier "det var en fantastisk fødsel" Tror de må ha vert neddopa fra første rie:p

Fint lite artig å føde! Har vanskelig for å skjønne de som sier "det var en fantastisk fødsel" Tror de må ha vert neddopa fra første rie:p

Hehe ja ;) sovet seg gjennom kanskje? :) i såfall vil jeg ha de samme pillene...

jeg grue meg veldig til fødsel, men samtidig så gleder jeg meg tl å få møte nurket <3 Har ikke født før, men har hørt mange sier det er vondt... men det er verdt det:)

Hehe ja ;) sovet seg gjennom kanskje? :) i såfall vil jeg ha de samme pillene...
Men husk nå at kroppen vår klarer dette og at av smertene kommer babyen man har ventet på. Også finnes det vidunderlige ting som lystgass (en veldig god venn i nøden) og epedural...ser for meg at den må være magisk... Og badekar og dusj og en gubbe eller annen pårørende å klipe litt. En jordmor man kan hate så mye man vil mens ting er som verst... D her klarer vi fint!

Sniker litt fra Oktober.
Jeg har 3 barn og ingen fødsel el lik. For meg er det og føde noe at det verste og vondeste jeg har gjort.

Men den største premien jeg noen gang kunne få.

Så det er verdt det på alle måter. Men føler at når det nærmer seg slutten nå så er det godt å tenke at nå nå snart er premien her.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Har født 2 ganger før, og man kan ikke forberede seg på den smerten...men på et vis er det bare å følge kroppen og det den gjør. Men ingen fødsel er lik, og jeg er fryktelig spent på hvordan det blir denne gangen. Gleder meg til å få det overstått, ja!

Hehe, dette er vel en litt god beskrivelse av meg og mine to fødsler, jeg digger å føde...for en følelse!!! Og jeg har ikke fått ei eneste pille :laughing002 Helt naturlig begge ganger, anbefales!! Tror man er veldig forskjellig der altså...

Jeg har alltid vært redd, og sett for meg det verste! Men synes faktisk det var en fantastisk fin fødsel! Uten noe smertestillende, men i vann og med dusjstrålen på ryggen.. Såklart det var vondt,men jeg havnet. Min egen smerte boble og fokuserte kun på å holde ut hver rie topp(hadde ikke pauser imellom) . Jeg trodde jo det skulle være så jævlig og var redd for å bli sendt hjem, førstegangs:) så jeg satt hjemme litt for lenge fikk jeg beskjed om, hadde rier med 3-4 min mellomrom men synes smerten var holdbar. Så tok det seg kraftig opp og samboer overtalte meg til å dra på sykehuset. Da hadde jeg 7 cm åpning:P var ganske sjokkert, og redd for hvor vondt det skulle bli, men synes deg hadde kontroll. Men såklart det var vondt, var så sliten at når hun ble født var jeg nesten ikke interessert.

håper du får en fin fødsel, at det blir bedre enn du trodde!:)

Hehe, dette er vel en litt god beskrivelse av meg og mine to fødsler, jeg digger å føde...for en følelse!!! Og jeg har ikke fått ei eneste pille :laughing002 Helt naturlig begge ganger, anbefales!! Tror man er veldig forskjellig der altså...

Enig med deg.. fødte 1 med epidural, men 2 siste naturlig :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Enig med deg.. fødte 1 med epidural, men 2 siste naturlig :)

Likte du det best au naturel? Jeg fødte første gang uten noe bedøvelse, men kunne tenkt meg epidural denne gang. Men hører så mye forskjellig..

Jeg leser om alle som gleder seg til at ting skal starte, venter i glede på rier, og gjør alt for å bli satt i gang eller sette ting i gang selv.
Er det bare jeg som er redd og gruer sykt til fødselen og bare egentlig ikke "vil" at det skal starte...?
Kan ikke si jeg gruer meg, for det går ikke å grue seg til noe du ikke veit hvordan er. Jeg er første gangs, så aner ikke hva jeg går til. Tar det som det kommer jeg :)

Kan ikke si jeg gruer meg, for det går ikke å grue seg til noe du ikke veit hvordan er. Jeg er første gangs, så aner ikke hva jeg går til. Tar det som det kommer jeg :)

Tja det er nok enklere å ikke vite første gang. Jeg gruer meg mer nå enn når jeg ikke visste :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg til å bli ferdig!! jeg er lei, og termin er på søndag.. Det riktige er vel å si at jeg er KLAR for å ha det vondt :P

Back
Topp