Bare hyler i bilstolen

Pingo87

Betatt av forumet
Nå har I begynt å skrike som en gal når han sitter i bilstolen. Tidligere idag skrek han så mye at det hørtes ut som om han mistet pusten!! Med en gang jeg tar han opp er alt fint:( Han blir 7 mnd i begynnelsen av august, og til nå har det alsri bært noe problem å kjøre bil. Han har som regel bare sovnet. Sjekket at Selene var som de skulle, og ikke noe som skulle tilsi at det var noe som gjorde vondt osv. Hva i alle dager gjør man? :nailbiting:
 
Hvis han sitter i babystol fortsatt så hadde jeg prøvd å bytte til neste sete! Da kommer han høyere opp og får sett mer, og har mer plass også. Det hjelper for mange! Det ble hvertfall bedre her da vi byttet (vi måtte bytte uansett pga hun ble for lang for babysetet[emoji6]). Har ikke så mange andre råd, annet enn å feks. spille barnesanger osv hvis han liker det[emoji4]
 
Hvis han sitter i babystol fortsatt så hadde jeg prøvd å bytte til neste sete! Da kommer han høyere opp og får sett mer, og har mer plass også. Det hjelper for mange! Det ble hvertfall bedre her da vi byttet (vi måtte bytte uansett pga hun ble for lang for babysetet[emoji6]). Har ikke så mange andre råd, annet enn å feks. spille barnesanger osv hvis han liker det[emoji4]
Samme her :happy: verdt å prøve!
 
Hvis han sitter i babystol fortsatt så hadde jeg prøvd å bytte til neste sete! Da kommer han høyere opp og får sett mer, og har mer plass også. Det hjelper for mange! Det ble hvertfall bedre her da vi byttet (vi måtte bytte uansett pga hun ble for lang for babysetet[emoji6]). Har ikke så mange andre råd, annet enn å feks. spille barnesanger osv hvis han liker det[emoji4]

Samme her og [emoji4] er en drøm etter vi byttet sete.
 
Ja, min har alltid likt bil, men elsker det etter setebytte :)
 
Vi har også byttet sete. Ble ikke så veeeeeldig mye bedre, men kommer oss i alle fall ca en halvtime uten sutring nå [emoji6]
 
Hva slags bilstol har dere? Jeg kjøpte et akta graco som skulle kunne brukes til han ble 1 år, men tror kanskje han føler seg litt "skvist" oppi der
 
Hva slags bilstol har dere? Jeg kjøpte et akta graco som skulle kunne brukes til han ble 1 år, men tror kanskje han føler seg litt "skvist" oppi der

Vi kjøpte Cybex sirona s i-size til ene bilen. Er så langt veldig fornøyd med det, så spørs om det blir et likt i andre bilen. Men liker også be-safe i-Zi pluss, så kan hende vi prøver det.
 
Hva slags bilstol har dere? Jeg kjøpte et akta graco som skulle kunne brukes til han ble 1 år, men tror kanskje han føler seg litt "skvist" oppi der

Vi har maxi cosy one way pearl, samme base til babysete (pebble plus) og det store setet, one way pearl, som vi har nå. Sistnevnte skal kunne vare til 3-4 år :)
 
Back
Topp