VilSåGjerne
Forumet er livet
fikk nettopp vite at en venn av meg e gravid....................
og ka gjør eg?????
bare griner[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
og ka gjør eg?????
bare griner[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hope
uff, skjønner reaksjonen din veldig godt.... hatt et par sånne selv....
er jo glad på andres vegne, men blir jo veldig påminnet situasjonen en selv er oppe i.....
men snart er det din tur vilsågjerne[:)]
ORIGINAL: Emmas mamma!
ORIGINAL: Hope
uff, skjønner reaksjonen din veldig godt.... hatt et par sånne selv....
er jo glad på andres vegne, men blir jo veldig påminnet situasjonen en selv er oppe i.....
men snart er det din tur vilsågjerne[:)]
Kjenner meg så godt igjen i det her, blir glad på andres vegne men tenker hver gang på om vi får oppleve det samme!
Håper at du får en superspire snart vilsågjerne!!!!!
ORIGINAL: twinanne
Grin i vei du og få rustrasjonen ut.
Men er det virkelig bare jeg som ikke griner når andre blir gravide, det har vært store mager på jobben i 4 år nå, det spretter ut der gett, men jeg har aldrig grint for det, heller nysgjerrig på hvordan det går med dem, ettersom jeg ikke har gått gravid i 9 mnd selv. Men jeg kan bli litt sliten, særlig når en av mine mannlige medarbeidere fortalte at han skulle bli pappa den uken jeg mistet, noe som de ikke hviste. Har ikke lyst til å si at jeg prøver for da synes de kanskje det er ekkelt å fortelle meg, har ikke lyst til å bli holdt utenfor av den grun, vil gjerne delta i andres glede når de vil fortelle. Men jeg må vel si at jeg har tenkt at dette kommer aldri til å skje meg i svake øyeblikk.
ORIGINAL: spent08
føler med deg veldig.
syns det er verre å dra på barsel besøk jeg.. får reaksjon etter på da jeg...
har ei venninne som fikk for 6 uker siden..mååå snart besøk henne .. men orker ikke tanken på det egentlig nå. men må prøve å dra neste uke...
klem
ORIGINAL: smygel 78
Jeg har også hatt den følelsen.
min søster ble gravid og det var grining på meg også da gitt.
men det var en spesiell følelse,for jeg var så glad de klarte å få det til med en gang så de slapp å gå igjennom det vi gjør,samtidig som det er en liten bitter følelse som kommer,hvorfor skal det være så vanskelig for meg mens alle andre får det til[8|]
det er en følelse av sårbarhet og at jeg rett og slett var skikkelig lei meg[:(]
uff ikke noen god følelse dette her.[:(]
jeg føler med deg[&o]
akkurat sånn har jeg oxo hatt det...det er vondt...[:(]
ORIGINAL: Sarah
ORIGINAL: twinanne
Grin i vei du og få rustrasjonen ut.
Men er det virkelig bare jeg som ikke griner når andre blir gravide, det har vært store mager på jobben i 4 år nå, det spretter ut der gett, men jeg har aldrig grint for det, heller nysgjerrig på hvordan det går med dem, ettersom jeg ikke har gått gravid i 9 mnd selv. Men jeg kan bli litt sliten, særlig når en av mine mannlige medarbeidere fortalte at han skulle bli pappa den uken jeg mistet, noe som de ikke hviste. Har ikke lyst til å si at jeg prøver for da synes de kanskje det er ekkelt å fortelle meg, har ikke lyst til å bli holdt utenfor av den grun, vil gjerne delta i andres glede når de vil fortelle. Men jeg må vel si at jeg har tenkt at dette kommer aldri til å skje meg i svake øyeblikk.
Jeg er vel litt som deg Twianne, det kommer helt an på hvem som er gravide ja, og i hvilet tidspunkt slik info kommer. Jeg gråter nok ikke, men synes brått det blir veeeldig urettferdig da.. Et par uker etter at vi mistet fikk vi vite at et vennepar vi er myyyye sammen med har termin 3 uker etter at vi skulle fått vårt 1 barn. Det var leit, både fordi vi mistet i seg selv, men også fordi jeg virkelig kunne tenkt meg å gått hjemme samtidig med hun.. Men, flere sånne "motbakker" tror jeg kommer. Vi må bare bite i det sure eple, holde hodet oppe og tenke at VÅR TUR KOMMER!!! For det tror jeg for oss alle, en dag er det vår tur. Hold ut jenter!! Stor Sarahklem!