Bare griner

VilSåGjerne

Forumet er livet
fikk nettopp vite at en venn av meg e gravid....................

og ka gjør eg?????

bare griner[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

uff, skjønner reaksjonen din veldig godt.... hatt et par sånne selv....
er jo glad på andres vegne, men blir jo veldig påminnet situasjonen en selv er oppe i.....

men snart er det din tur vilsågjerne[:)] 

Skjønner veldig godt åssen du har det nå.
Men det er snart din tur igjen, Vilsågjerne.

Sender deg en stor klem.

ORIGINAL: Hope

er jo glad på andres vegne, men blir jo veldig påminnet situasjonen en selv er oppe i.....

Kjenner meg så godt igjen i det her, blir glad på andres vegne men tenker hver gang på om vi får oppleve det samme!
Håper at du får en superspire snart vilsågjerne!!!!!

Huff, vet akkurat hvordan du har det! I påsken fikk jeg vite at tre nære venninner er gravide - på under en uke!!! Hadde noen dager der jeg bare gråt og gråt, alt var liksom helt svart.

Men husk på at når vi er gravide, så er alt sammen glemt. Klem til deg

Uff. Vet dessverre så alt for godt hvordan det føles. Bare gråt du, vennen. Få ut alle de vonde følelsene. Gråt er en måte å rense kroppen på, og man skal ikke holde gråten igjen og stenge følelsenen inne.

Sender deg en god klem og håper du har det bedre nå.

Ja eg kjenne den følelsen veldig godt. No e da berre meg igjen i gjengen og nokre av venninnene mine er jo så fruktbare at dei blir gravid berre klærna kommer av[;)]

Mange ganger eg har begynnt å grina.. Men samtidig har det vore veldig godt å få grina litt og få ut følelsane. Dette er jo ein utrulig følelsesmessig prosess.

Men du må kje glømma at snart e da din tur[:)][:)]

ORIGINAL: Emmas mamma!

ORIGINAL: Hope

Kjenner meg så godt igjen i det her, blir glad på andres vegne men tenker hver gang på om vi får oppleve det samme!
Håper at du får en superspire snart vilsågjerne!!!!!

signerer, tror de fleste av oss reagerer slik, selv om vi samtidig er glad på andres vegne

Sånn tror jeg alle som sliter med å få barn har det...
Masse klemmer til deg vennen, det er lov å grine[:(]

Jeg har det oxo sånn,bare at jeg blir sint istede for grining...off...det er ikke bra..[:(]
men kansje det hjelper å prate med sin kjære?
Jeg pratet med minsin isted og fortalte at jeg er sint og lei for tiden...at vi må gjøre litt mer ting sammen nå[;)]
og det hjalp,nå har vi helga full av planer[;)] hihi[;)]
kansje det hjelper for deg oxo????

Uff vennen min!!!!!

Jeg håper så inderlig for dere at det er deres tur igjen til å spre nyheten om en liten spire på vei igjen!!

Grin i vei du og få rustrasjonen ut.

Men er det virkelig bare jeg som ikke griner når andre blir gravide, det har vært store mager på jobben i 4 år nå, det spretter ut der gett, men jeg har aldrig grint for det, heller nysgjerrig på hvordan det går med dem, ettersom jeg ikke har gått gravid i 9 mnd selv. Men jeg kan bli litt sliten, særlig når en av mine mannlige medarbeidere fortalte at han skulle bli pappa den uken jeg mistet, noe som de ikke hviste. Har ikke lyst til å si at jeg prøver for da synes de kanskje det er ekkelt å fortelle meg, har ikke lyst til å bli holdt utenfor av den grun, vil gjerne delta i andres glede når de vil fortelle.  Men jeg må vel si at jeg har tenkt at dette kommer aldri til å skje meg i svake øyeblikk.

ORIGINAL: twinanne

Men er det virkelig bare jeg som ikke griner når andre blir gravide, det har vært store mager på jobben i 4 år nå, det spretter ut der gett, men jeg har aldrig grint for det, heller nysgjerrig på hvordan det går med dem, ettersom jeg ikke har gått gravid i 9 mnd selv. Men jeg kan bli litt sliten, særlig når en av mine mannlige medarbeidere fortalte at han skulle bli pappa den uken jeg mistet, noe som de ikke hviste. Har ikke lyst til å si at jeg prøver for da synes de kanskje det er ekkelt å fortelle meg, har ikke lyst til å bli holdt utenfor av den grun, vil gjerne delta i andres glede når de vil fortelle.  Men jeg må vel si at jeg har tenkt at dette kommer aldri til å skje meg i svake øyeblikk.

Jeg er vel litt som deg Twianne, det kommer helt an på hvem som er gravide ja, og i hvilet tidspunkt slik info kommer. Jeg gråter nok ikke, men synes brått det blir veeeldig urettferdig da.. Et par uker etter at vi mistet fikk vi vite at et vennepar vi er myyyye sammen med har termin 3 uker etter at vi skulle fått vårt 1 barn. Det var leit, både fordi vi mistet i seg selv, men også fordi jeg virkelig kunne tenkt meg å gått hjemme samtidig med hun.. Men, flere sånne "motbakker" tror jeg kommer. Vi må bare bite i det sure eple, holde hodet oppe og tenke at VÅR TUR KOMMER!!! For det tror jeg for oss alle, en dag er det vår tur. Hold ut jenter!! Stor Sarahklem!

føler med deg veldig.
syns det er verre å dra på barsel besøk jeg.. får reaksjon etter på da jeg...
har ei venninne som fikk for 6 uker siden..mååå snart besøk henne .. men orker ikke tanken på det egentlig nå. men må prøve å dra neste uke... 

klem

ORIGINAL: spent08

føler med deg veldig.
syns det er verre å dra på barsel besøk jeg.. får reaksjon etter på da jeg...
har ei venninne som fikk for 6 uker siden..mååå snart besøk henne .. men orker ikke tanken på det egentlig nå. men må prøve å dra neste uke... 

klem

off,kjente at eg ble kvalm eg no............

eg har opplevd dette her to ganger før,og eg føler meg som en skikkelig ekkel hes,ett troll.....og det er en fæl følelse. men det som er godt det er at eg VET at det går over bare eg får noen dager på meg................

ORIGINAL: smygel 78

Jeg har også hatt den følelsen.
min søster ble gravid og det var grining på meg også da gitt.
men det var en spesiell følelse,for jeg var så glad de klarte å få det til med en gang så de slapp å gå igjennom det vi gjør,samtidig som det er en liten bitter følelse som kommer,hvorfor skal det være så vanskelig for meg mens alle andre får det til[8|]
det er en følelse av sårbarhet og at jeg rett og slett var skikkelig lei meg[:(]
uff ikke noen god følelse dette her.[:(]

jeg føler med deg[&o]

akkurat sånn har jeg oxo hatt det...det er vondt...[:(]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Uff da... Kjenner til det der... Og det er helt normalt...

Men nå skal jo du blir gravid igjen snart og da går det bra [:)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: twinanne

Jeg er vel litt som deg Twianne, det kommer helt an på hvem som er gravide ja, og i hvilet tidspunkt slik info kommer. Jeg gråter nok ikke, men synes brått det blir veeeldig urettferdig da.. Et par uker etter at vi mistet fikk vi vite at et vennepar vi er myyyye sammen med har termin 3 uker etter at vi skulle fått vårt 1 barn. Det var leit, både fordi vi mistet i seg selv, men også fordi jeg virkelig kunne tenkt meg å gått hjemme samtidig med hun.. Men, flere sånne "motbakker" tror jeg kommer. Vi må bare bite i det sure eple, holde hodet oppe og tenke at VÅR TUR KOMMER!!! For det tror jeg for oss alle, en dag er det vår tur. Hold ut jenter!! Stor Sarahklem!

Signerer disse to.

Back
Topp