Bare griner jeg...

ElisabethRB

Forumet er livet
Nå er det bestemt...
Jeg får ikke reise ned til Mexico nå som jeg er gravid, pga sterke ryggplager, kvalme og pga de helsikens kynnerne som kan ta seg opp til rier om jeg drar så langt.... Vi hadde jo planlagt å reise ned til bursdagen til lillegutt. Men jeg har i hvertfall grini meg til at han er hjemme på 1 års dagen sin, sammen med mamma'n sin...
Så da reiser gubben og ullet mitt nå den 1. april[:(][:(]
Blir borte i 2 uker!!!!
Herregud, er helt fra meg jeg[:(]
Jeg klarer fnt å være borte fra Spencer (gubben) liksom, men hvordan i all verden skal jeg overleve 2 uker uten min kjære gullgutt??? Har htt han borte over natta 2 ganger siden han var født, og da har jeg hentet han tidlig om morgenen, for jeg savner han sånn... Ja, sikkert teit, men hjertet mitt brister ved tanken på at jeg ikke skal få holde han, kose med han, få et smil, og høre mamma dagen lang I HELE TO UKER!!!!!
Kan jo ikke nekte gubben å ta med han heller, siden vi har største delen av familien der nede.
Men jeg kommer til å ligge i senga, under dyna og grine fra nå til de kommer hjem igjen...
SNUFS!!!
Trenger noen klemmer og noen trøstende ord her....[:(][:(]

Jeg kan bare klemme deg vennen, jeg veit hvor vondt det er å være borte fra barnet sitt uten å ønske det.
Men jeg håper for din del at de to ukene går raskt, og skal det bli for tungt så husk vi her inne er her hvertfall for deg.
Klem

Huff, sender deg noen skikkelig gode klemmer[:)]
Klarer ikke sette meg inn i situasjonen, men skjønner jo hvordan det blir å være borte fra ungen sin i 2 uker[&o][:(]
Du har oss Elisabeth, en fattig trøst...vi er her, alltid[:)]

Huff, vondt i mammahjertet ditt du nå da... *Trøsteklem fra meg*

Sende dæ masse klæmma [:)]
du må bare prøv å finn litt trøst i den lille i magen :) den har jo fådd hørsel no så da kan du snakk me den å syng å sånn [;)] åsså går forhåpentligvis 2 uka fort [;)]

Huff da, det var trist å høre[:(]
Vi får håpe de to ukene går fort, du får trøste deg med oss isteden[:)]

Sender deg mange gode trøsteklemmer[:)]

Takk, snupper. Dere er gode å ha.
Kommer til å sitte her døgnet rundt jeg for å få tankene på no annet[8D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Takk, snupper. Dere er gode å ha.
Kommer til å sitte her døgnet rundt jeg for å få tankene på no annet[8D]

Det må du bare gjøre, skal dtte her sammen med deg jeg[:)]

Sender deg en stor klem!

ORIGINAL: Vugge

Uff [:(]  Hadde fortsatt håpet om at du hadde fått være med jeg da, men skjønner jo hvorfor selv om det er hardt.. Må være en enorm lykke å bli tobarnsmor, men ikke når sånne valg må taes.. [&:]

Men, du får gi han streng ordre om at du må få se lillegutt på Skype innimellom og holde kontakten :)
Tror nok det kommer til å gå helt fint! Og neste gang er dere 4 som drar!!
Tenk det da!! Hold ut snuppa!!
Og det er lov å grine. Det hadde alle gjort!

Syns det er stort av deg og la de dra jeg! Det er faktisk ikke alle som hadde gjort det samme! :)

Du er vel god vel!!!
Jeg hadde håpet jeg også, men tør ikke ta sjansen på at det skal gå galt...
Får tenke litt på meg sev, og ikke minst lillegull i magen...
Spencer Nicolay kommer til å ha veldig godt av å være masse sammen med pappa'n uten at mora er i næreten også... Så er jo egentlig værst for meg. Han skjønner jo etterhvert at han må ta til takke med faren når han griner....

Men ja, får bare tenke positivt, og se frem til desember når vi skal ned alle 4[:D]
Det blir utrolig kos[;)]

Og de får bare møte meg på skype ja. Ellers går jeg på veggen...
Men kan jo ikke nekte dem å dra heller da...[&:]
Er jo tross alt mesteparten av familien som bor der nede... Og de savner lillegutt (og oss da, men...), og gleder seg sykt til de kommer! Hadde jo vært bitcha fra helvete om jeg hadde satt meg på bakbeina der...
Men det skal sies at jeg har satt meg på bakbeina om at de skal være der nede på 1 års dagen hans... Den dagen SKAL jeg være sammen med sønnen min ja!!! Så da ble det endring av billetter og sånn... Tihi[8D]

Huff, jeg skjønner deg så utrolig godt! Når Sander var ett år gammel, måtte jeg reise på 14 dagers studietur. Det var helt ufattelig tungt å være borte fra gutta så lenge, men vi kom oss gjennom det. Du skal bare vite at jeg vet så inderlig godt hvordan du har det og hva du føler, det er fælt![:(]

Goklem fra meg til deg

Uff...Det er er trist da snuppa[:(] Skjønner deg veldig godt. Det er ikke lett å være borte fra gullet sitt!
Men skjønner godt at du lar dem dra da han tross alt har familie der.

Det kommer nok til å bli noen lange dager innimellom, men tenk at du har gullet i magen hos deg[;)] som kan trøste deg når du savner gullene dine[;)] Det hjelper jo ikke for hele savnet men kan hjelpe litt[:)]

Du får bare ringe meg hvis det skal være noen du vil snakke med[:)] Ellers "ses" vi ofte her da veitu[:D]

Sender deg mange klemmer[:D][:D][:D][:D]

Uff da! Sender deg masse klemmer!! Skjønner godt korleis du har det! Eg har aldri vært vekke meir en 2 netter fra ungene mine og det var når eg var på føden.. Eg skjønner det kommer til å bli bra tøft for deg, men i det minste er han med faren sin, og det ville hjulpet meg litt iallefall..

ORIGINAL: bolline

Uff...Det er er trist da snuppa[:(] Skjønner deg veldig godt. Det er ikke lett å være borte fra gullet sitt!
Men skjønner godt at du lar dem dra da han tross alt har familie der.

Det kommer nok til å bli noen lange dager innimellom, men tenk at du har gullet i magen hos deg[;)] som kan trøste deg når du savner gullene dine[;)] Det hjelper jo ikke for hele savnet men kan hjelpe litt[:)]

Du får bare ringe meg hvis det skal være noen du vil snakke med[:)] Ellers "ses" vi ofte her da veitu[:D]

Sender deg mange klemmer[:D][:D][:D][:D]

Bare pass deg...
Plutselig ringer jeg og griner mine modige tårer, og trenger TRØST[8D][:D]

Åååå [:(] Stakkars deg [:(] Jeg skjønner at det må være fælt, jeg var borte fra K i fem dager i sommer, og det var helt forferdelig, savnet han sykt, jobba døgnet rundt [;)]

Klemme på deg!

uff da.. føler med deg [:-] hvis dere har webcam så kan dere jo konverse over nettet når de kommer ned og da kan du vertfall se spencer litt iallefall. 

Uff [:(] Jeg forstår godt at du gråter! Helt normalt spør du meg[;)] Jeg hadde heller vært litt bekymra om du bare gleda deg til å være alene i 2 uker[:o][8D] Håper at ukene ikke blir for lange og så er det bare å syte litt til oss[;)]

Back
Topp