Bare griner hele tiden

Mamma igjen???

Blir kjent med forumet
Jenten min på 2 år bare griner hele tiden. Jeg skjønner ingenting. Hun får rikelig med mat, drikke, klær, kos og alt annet hun vil ha, men hun bare griner hele tiden. Nå har jeg nådd et metningspunkt. Orker ikke mer. HUn griner når hun bytter bleie, når hun spiser, når hun skal sove, når hun koser. Jeg blir gal!!! Hva gjør jeg nå? Har prøvd å være tålmodig og snill, har prøvd og være forståelsesfull fordi hun bare er liten, og jeg har prøvd og bli sint og fortelle at sånn går det ikke an å oppføre seg, men ingenting hjelper. Noen som har vært borti lignende? HJELP!!!

Har ikke opplevd lignende, men ville bare sende deg en STOR klem.
For skjønner godt at du har nådd et punkt hvor nok er nok.
Har du snakket med hs eller lege?
Kanskje de kan hjelpe deg.

Håper i hvert fall at det gir seg, for å høre barnesurving dag inn og dag ut blir slitsomt ja.

Klem

Takk for god klem. Av og til er det bare sånt som skal til [;)]

Hei!
Dette høres ikke normalt ut og ligner veldig på datteren min på da hun var på sammen alder. Hun skrek til alle døgnets tider. Jeg klagde min nød hos legen og på helsestasjon, men fikk beskjed om at barn var forskjellig. Noen skrek mye..... Slo meg ikke til ro med dette og krevde å få en utredning. Var først hos ortoped som tar en titt og sier at det ikke er rart at hun skriker, for hun må jo ha vondt. Hun hadde skjevheter i begge anklene. Fikk fotsenger og smertene og skrikingen ble noe bedre. Ble deretter utredet hos nevorlog som fant at hun har en nevrolgisk skade, muligens en lettgradig CP. Selv om det var trist med en slik beskjed, var det godt å få noe konkret å forholde seg til. Min datter er i dag 5 år og blid og fornøyd. Hun klarer seg godt i hverdagen. Kanskje det er slik at din datter også gråter pga. smerter. Be om å få henne utredet. Lykke til.

Kan ikke si jeg synes dette hørtes normalt ut nei...Må jo være noe som forårsaker konstant grining...
Prater dattra di noe særlig? Følger hun normal utvikling ellers?
Ville oppsøkt lege og ev spesialist(er)...Lykke til!

Back
Topp