Bare gråter i dag....

mamma for 1 gang

Glad i forumet
Har så utrolig vondt i dag. Sliter med bekken løsning og symfyse løsning, Det gjør så utrolig vondt at jeg ikke kan gjøre annet enn å ligge stille, ellers kjennes det ut som jeg blir delt i to...[:(]

Måtte bare klage litt.
Håper ikke jeg blir værre nå, for det vet jeg ikke om jeg holder ut [:(]

ORIGINAL: mamma for 1 gang

Har så utrolig vondt i dag. Sliter med bekken løsning og symfyse løsning, Det gjør så utrolig vondt at jeg ikke kan gjøre annet enn å ligge stille, ellers kjennes det ut som jeg blir delt i to...[:(]

Måtte bare klage litt.

Stakkar deg, dette hørtes ikke noe godt ut[:(] får håpe det bedrer seg litt etterhvert, når ungen fester seg eller noe slikt, kan visst hjelpe litt...

ønsker deg ihvertfall God bedring , Det er snart overstått nå heldivis :)

*stor klem til deg*

ORIGINAL: Lussa88

Måtte bare klage litt.

Stakkar deg, dette hørtes ikke noe godt ut[:(] får håpe det bedrer seg litt etterhvert, når ungen fester seg eller noe slikt, kan visst hjelpe litt...

ønsker deg ihvertfall God bedring , Det er snart overstått nå heldivis :)

*stor klem til deg*

Takk, ja håper det hjelper på etter hvert.

Hørtes ikke noe særlig ut. Hva i all verden er symfyse løsning? Aldri hørt om det? Er det "bare" vondt eller er det andre symptomer også?

ORIGINAL: Piplup

Hørtes ikke noe særlig ut. Hva i all verden er symfyse løsning? Aldri hørt om det? Er det "bare" vondt eller er det andre symptomer også?

Sånn jeg fikk forklart det av jordmor er symfyseløsning at bekkenet glir fra hverrandre midt forran (altsa midt mellom bena).. så derfor kjennes det også ut som at jeg deles i to, utrolig smertefullt....... men har også "vanlig" bekkenløsning i tillegg....

Sånn jeg fikk forklart det av jordmor er symfyseløsning at bekkenet glir fra hverrandre midt forran (altsa midt mellom bena).. så derfor kjennes det også ut som at jeg deles i to, utrolig smertefullt....... men har også "vanlig" bekkenløsning i tillegg....

Åja, har hørt om at bekkenet glir fra hverandre ja, men visste ikke at det var det som var symfyse-løsning. Da blir du altså ikke bedre før etter fødsel?
Da må du bare ta det med ro og la mannen ta seg av servicen [;)]
Håper du slipper unna de verste smertene da!!

Åja, har hørt om at bekkenet glir fra hverandre ja, men visste ikke at det var det som var symfyse-løsning. Da blir du altså ikke bedre før etter fødsel?
Da må du bare ta det med ro og la mannen ta seg av servicen [;)]
Håper du slipper unna de verste smertene da!!

Har vært like ille før, og blitt bedre igjen, men må innrømme at jeg frykter det værste nå. ungen begynner jo å bli stor og tung, så er ikke godt å si, men har hørt det kan bli bedre når hode har festet seg.

Er desverre blandt de som ikke har noen til å ta vare på seg, jeg og pappan er ikke sammen lenger, så han tar ikke vare på meg( selv om han stiller opp 100% for ungen vår) Men har da venner som gjør sitt beste, men de kan jo ikke være her hele tiden, siden de har egene familier, så er spent på hvordan dette kommer til å gå fremover.....

Føler med deg! Jeg har ingen god dag selv! Har sittet på skolen i 7 timer med eksamen, og når jeg da endelig ble ferdig hadde jeg så vondt i bekken, mage, føtter og ja..alt! At jeg hadde mest lyst til å grine da jeg gikk til bilen... I tillegg er jeg og snuppa mi på 3 år hjemme alene hele helga! Og jeg føler meg elendig og stor, diger og lite pen i tillegg.... Så om det er noen trøst, du er ikke alene om å ha en dårlig dag!! Kommer nok til å legge meg snart, når jeg er ferdig med å jobbe med skoleoppgaven jeg sitter (ligger i sofan) med nå.... Denne dagen vil ingen ende ta.... God helg! =) Krysser fingrene for at alle som hadde en dårlig dag i dag får ei fantastisk helg lørdag og søndag!!!! :D

ORIGINAL: Prinsesse Blå

Føler med deg! Jeg har ingen god dag selv! Har sittet på skolen i 7 timer med eksamen, og når jeg da endelig ble ferdig hadde jeg så vondt i bekken, mage, føtter og ja..alt! At jeg hadde mest lyst til å grine da jeg gikk til bilen... I tillegg er jeg og snuppa mi på 3 år hjemme alene hele helga! Og jeg føler meg elendig og stor, diger og lite pen i tillegg.... Så om det er noen trøst, du er ikke alene om å ha en dårlig dag!! Kommer nok til å legge meg snart, når jeg er ferdig med å jobbe med skoleoppgaven jeg sitter (ligger i sofan) med nå.... Denne dagen vil ingen ende ta.... God helg! =) Krysser fingrene for at alle som hadde en dårlig dag i dag får ei fantastisk helg lørdag og søndag!!!! :D

Tusen takkk for medfølelsen, hjelper å vite at en ikke er alene ....

AU! Høres utrolig vondt ut. Du har min fulle medfølelse...

ORIGINAL: lille ulv

AU! Høres utrolig vondt ut. Du har min fulle medfølelse...

He he tusen takk :0) ja er helt j.... kjennes ut som en holder på å deles i to....

Back
Topp