Bare fordi jeg er sykt stolt av meg selv!

Vet du, at jeg er 100% sikker på at du klarer det!! Det er bare å komme igang! Du vil merke det på humør, søvnkvalitet, apetitt, søtsug.. ALT blir bedre og sunnere! Ikke minst lettere! Når jeg ser en bakke nå så får jeg lyst til å løpe opp den, før grua jeg meg til å gå opp! Det er en så fantastisk gave til deg selv at du vil ikke tro det engang! Kom igjen! DU KAN!!

Alt dette kan jeg skrive under på! Har ikke gått ned like mye som deg, men ca 20 kg kanskje. Det er en del år siden da, men vekten holder jeg den dag i dag. Før hatet jeg trening og var i elendig form, men nå jogger jeg, trener styrke, går i fjellet, spiller fotball med barna, går på ski med barna og er veldig aktiv. Elsker trening, er sjeldent trøtt og har masse energi :)

Nå sier ikke jeg at alle trenger å trene like mye da, men jeg har virkelig gått fra å hate å trene, til å gjøre det til en del av meg. Det trodde jeg aldri skulle bli mulig for noen år tilbake ;)
 
Fy søren :D jeg sliter med å holde meg til planen. Er flink i noen uker, så faller jeg ut. Har liksom ikke helt funnet gleden ved sånn livsstilendring, for føler det tar sykt mye fokus og blir heller slitsomt psykisk. Hvordan kommer du over knekken? Du ser smashing ut :D
 
Alt dette kan jeg skrive under på! Har ikke gått ned like mye som deg, men ca 20 kg kanskje. Det er en del år siden da, men vekten holder jeg den dag i dag. Før hatet jeg trening og var i elendig form, men nå jogger jeg, trener styrke, går i fjellet, spiller fotball med barna, går på ski med barna og er veldig aktiv. Elsker trening, er sjeldent trøtt og har masse energi :)

Nå sier ikke jeg at alle trenger å trene like mye da, men jeg har virkelig gått fra å hate å trene, til å gjøre det til en del av meg. Det trodde jeg aldri skulle bli mulig for noen år tilbake ;)

Sånn har jeg lyst til å ha det! Har gått ned 13 kg fordelt på flere slanke/trene-perioder i løpet av to år. Skippertak, rett og slett. Jeg er ofte trøtt og har veldig lyst på mer energi.
 
Oi, jeg er imponert! Og ikke rart at du er fornøyd :D

Vet man ikke skal spørre hvad en kvinne veier, men hvor ligger du i vektsjikte og på BMI på de to bildene? :)
På det første veier jeg ca 100 kilo. Hadde da gått ned 13 kg. Nå veier jeg rundt 73 kg :)
 
Back
Topp