*Schmoopy*
Elsker forumet
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Kal-El
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Snoflak
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Snoflak
Fordi d ble nevnt at eg va dømmende og at folk håpte eg ikke overførte mine holdninger på min datter.. Derfor nevnte eg d.
Kan du forstå koffor folk meine det då?
Når du beskrive utseende te ein person, så virke det jo som at du dømme hu utifra utseende.
Nesten som hårfarge og silikonpupper har någe å sei om hu som omsorgsperson?
Eg beskreiv personen generellt.. og eg har enda ikke til dags dato hørt noe positivt om denne personen fra noen utenom min x og hans bestevenn..... Og når ett par som er Godt voksne (hu er i førtiåra og han er i 60 åra) som har mye med barneværnet å gjøre som kjenner denne jenta sier at de ikke ville hatt henne rundt sine barn.. Ja da blir jeg bekymret..
Rart at de har sagt det da. De har jo taushetsplikt,så hvis de har samarbeidet med barnevernet og sagt dette er jo det en alvorlig overtredelse. Ellers kan jo det tenkes at de snakker utifra et tidspunkt hvor denne jenten var ustabil.
[ironi]
Ja, og barnevernet, helse/sosialtjeneste og andre lignende etater har jo alltid vist seg å være vanntette, spesielt i småbygder/småsteder hvor "alle kjenner alle". Korrupsjon i slike etater har jo aldri vært et politisk debatert problem i Norges historie noensinne.
[/ironi]
Det er det ingen som har sagt. De har fremdeles brutt taushetsplikten sin.
Ville vel først tenkt at det var sladderpressen som hadde gått før jeg trodde noen hadde brutt taushetsplikten sin da...
Ja det skjer, men sladderpressen går oftere.