Bare ett tips!

Nathalie_91

Glad i forumet
http://www.kiddies24.de/shop/de/Kin...i-X-mit-Aton-3-SCHWARZ-BLACK-2014::34523.html

Skriver du inn på bestillingen din hvilket land og postnr, så trekker de den tyske momsen på 19% automatisk! Når Dhl leverer vogna får du en regning på den norske momsen på 25%! Frakten er vel rundt 40 euro:) du sparer alt i alt ca 6500-7000 kr!:-) vil anbefale å kjøpe en base til bilsete (isofix base) da er det bare klikk på og av:)

Har bestilt herifra selv før! Og er veldig fornøyd. Kjenner flere som også har bestilt herifra:) man får rask svar på Mail hvis det er noe man lurer på:)

Kan lønne seg dette:)

Har bestilt herifra selv før! Og er veldig fornøyd. Kjenner flere som også har bestilt herifra:) man får rask svar på Mail hvis det er noe man lurer på:)

Kan lønne seg dette:)
Følger denne :)

Dette er kjempefint for de som trenger å spare en slant, og det er i grunn de fleste av oss vil jeg tro!

Vi kjøpte omtrent alt til lillemann i Sverige vi da, og kom til å angre litt på det når det kom til reklamasjon. Vi måtte jo helt dit og det var ikke gjort på dagen. Bare en liten ting og tenke på når det gjelder handel i utlandet ;)

Dette er kjempefint for de som trenger å spare en slant, og det er i grunn de fleste av oss vil jeg tro!

Vi kjøpte omtrent alt til lillemann i Sverige vi da, og kom til å angre litt på det når det kom til reklamasjon. Vi måtte jo helt dit og det var ikke gjort på dagen. Bare en liten ting og tenke på når det gjelder handel i utlandet ;)

veldig lett å kjøpe reservedeler på siden :) man kan ta bilder av skaden og få igjen på reklamasjon :) det gjorde jeg med bremsene :)

Den vognen jeg ønsker meg blir 500kr dyrere derfra. Så dobbeltsjekk før dere bestiller :)

Ja det har jeg sett man sparer mye på
Skuffet over at man ikke sparer på min :(
Sist ville jeg ha TFK men endte med å ikke kjøpe ny, nå SKAL jeg ha ny men har ombestemt meg i forhold til vogn.

Back
Topp