bare et lite spm..

..*||Susanne89||*..

Elsker forumet
brødskive...
er det mettende for våre små??...
Thea spiser litt over halvparten..

jepp det er det selvfølgelig...
hvis hun bare spiser ei halv skive så viser hun jo at hun blir mett..

Bruker du noe pålegg? Lurer litt om noen gjør det, synes det ser så tørt ut[:'(]

selvfølgelig har vi pålegg på.... han spiser alt om dagen....

okay[8D]..
nei bare lurte om det var mettende til neste måltid...
eller om hun skulle hatt flaske melk vedsiden av?...

vi har leverpostei[:)]..

Leah spiser ca 1 brødskive hvert brødskive-måltid.. varrierer mellom å ha kun smør på og:
-leverposteig
-most banan
-selvlaget fruktmos

Har prøvd meg litt magerost og makrell i tomat også.. Men går nok mest i kun smør og leverposteig.. [;)] Og de skal jo bli mett av brødskive.. Vi voksne blir jo mett av det vi og, vettu..[:)]

davidr veldig glad i prim med blåbærsylte[:)] her omdagn spiste han en hel skive, ga da først melk,såskiveogså frukt etterpå....

guri, må fp gjort noe med dette tastaturet snart,.... 

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

okay[8D]..
nei bare lurte om det var mettende til neste måltid...
eller om hun skulle hatt flaske melk vedsiden av?...

vi har leverpostei[:)]..

[8D]

har aldri prøvd å gitt brødskive faktisk...hm...må kanskje det...
høres veeeldig grisete ut..[8D]

ORIGINAL: krølle..

har aldri prøvd å gitt brødskive faktisk...hm...må kanskje det...
høres veeeldig grisete ut..[8D]

Hehe.. Griseri er bare digg!! hehe.. Leah har fått brødskive fra ho var 6,5 mnd.. nå legger vi bare fram biter, og ho tar dem selv og putter dem i munnen!! Så flink, vettu.. Og leverpostei i håret er bare søtt.. [:D]

Snuppa her synes det er veldig godt (foretrekker faktisk) brødskive uten noe på [8D]

Synes brødskive er en fin tid der han får spise litt selv, blir såååå glad da [:)] Gir han en og en bit, så plukker han de opp og MOSER de inn i munnen og storler, så herlig å se på[:)]

Vi gir brødskive med leverpostei, diverse smøreoster, prim og smør. I begynnelsen dyppet jeg dem i melk eller vann, syntes det var så skummelt. Men nå er han så flink at det orker jeg ikke lengre. Han får mme i kopp ved siden av og avslutter med litt frukt. Spiste ei halv i starten, nå spiser han 2 [:)][:)] Er nok det BESTE han vet !

Kine spiser skive og spiser den selv. Flink er hu også. [:)]
og veeeldig stolt der hu sitter å tar bit for bit. Ikke mye hu griser heller.
jeg tar 2 skiver som jeg legger sammen. Unngår masse griseri med å gjøre det.

jeg pleier å ha på leverpostei og smør,prim og smør el fruktmos og smør.
har ikke prøvd så mye annet enda.

glemte å svare på spørsmålet da. hahahha
Skive er selvfølgelig mettende MEN det er ikke like mye næringstoffer i en skive som feks grøt el middag.

Gutten vår blir foreløpig ikke mett av det lille han spiser av brød..Så det kommer nok sikkert ann på hvor mye jenta di spiser også! Gutten vår spiser ca en halv brødskive. Han er ikke helt fortrolig med disse bitene enda. Har ikke prøvd så veldig mange ganger da..Ellers gir jeg alltid mme etter måltidene jeg da. Vet ikke om det er riktig eller galt..[8|]

Men jeg har jo fått beskjed om å ikke gi meierivarer før hun har bikket året... Stemmer ikke det?

Back
Topp