Bare en time igjen....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Bare litt over en time igjen på jobb, så er det fri og neste gange jeg skal på jobb er jeg gift[8D][8D][8D] Nå skal vi bruke alle dagene (bare 3 dager det gitt[8D]) før bryllupet til å handle resten av alkoholen og noe mat, så er vi klar[:)][:)][:)] Skal selvfølgelig pynte lokalet og slik på fredag og da[:D] Så må jeg skrive talen til sambo[;)] Ja jeg jobber best under press der[:D][:D]
Kjolen og dressen til sambo er sjekket og alt i orden der[:)]
Huset er striglet og klart til å ta imot gjester[:)]
Da er det vel ikke noe jeg har glemt tror jeg[8D]

Bare å gleeeeede seg til resten nå[:)][:)][:)]

Gratulerer på forskudd[:D] Bare å glede seg, det er en fantastisk dag[;)] Bare pass på å nyte hvert minutt, for dagen går så altfor fort[:)]

Kos deg masse!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Damtdamtadam[8D] dette blir en spennde tid da.. deilig å satser på dere får nydelig vær til helga også.. de har jo meldt deilig vær nesten over heeeele lande[:D]

da får du kose deg masse å gi deg en skikkelig avslappende kveld med masse hvile å kansje en skvett vin eller en god drink[;)]

Ååå, nærmer seg no ja[:D][:D] tida har jo gått forrykende fort syns eg![;)][;)]

Må kose deg med pynting og siste innkjøp av ting,
gleder meg masse til å lese oppdatering fra deg etter at den stoore flotte dagen er over![:)][:)]

Gratulerer på forskudd![:D][:D]
Husk å slappe av og nyte dagene framover,ik stress med nokke....[:)]
Slappav og nyt den store dagen....[:D]

ORIGINAL: snoopy81

Gratulerer på forskudd[:D] Bare å glede seg, det er en fantastisk dag[;)] Bare pass på å nyte hvert minutt, for dagen går så altfor fort[:)]

Kos deg masse!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Så spennende[:D]kos deg masse med siste innspurt føre den store dagen[;)]og ikke minst nyt hvert minutt når dagen er der[:)][:)]Ønsker deg masse lykke til,kos dere[:)][:)]stoor klem;)

Så spennande[:D][:D][:D] Snart er du fru[;)]

Som tiden går, tenk nå kan du snart sette det ut i live med all planleggingen som følger med et bryllup.

Krysser fingrene fro deg at dere for bra vær, men husk regn i sløret er gull vært det også...betyr ikke det et langt og lykkelig liv sammen eller...husker ikke helt her.

Back
Topp