bare en tanke....

Annicken

Forumet er livet
hvordan føler dere det ???

jeg har liksom aldri noen gang vært sånn skikkelig at jeg har rast fra meg (muligens en smule mye alkohol rundt russetiden da ;P)--- både med mannfolk og alkohol...

jeg liker å ta en fest en sjeldent gang, og kan gjerne som jeg gjorde før ta en tur innom en fest edru =) for å treffe venner =)

jeg for min del syns det er oki middelvei. koste meg før og koste meg fremdeles... følte ikke jeg måtte rase fra meg før jeg fikk barn, og har fremdeles ingen behov for det... men syns fremdeles det er kosli med en fest en gang i blandt.....

samme her. Har ikke noe stort behov for å feste, og har aldri hatt det heller. Men er morro engang iblant[:)] Kan gjerne dra innom en fest uten å drikke, for å være sosial. Bare synd noen tror man er hemma når man er gravid.. Hakke sett mye til festinvitasjoner i det siste gitt..[8|]

jeg kan godt kose meg på fest en gang i blant samtidig som jeg synes det er veldig godt å være hjemme å slappe av sammen med familien.
Så det finnes en middelvei ja[;)]

Jeg brukte mange år på å lære at å være full er ikke noe gøy, men fest er gøy, og drikke seg lettere brisen en gang i blandt.

Men da helst med noen få venner, hender seg jeg får et innfall og tar meg en bytur, men det har bare vært 2-3 ganger i året siden jeg ble mamma, eller det første året var jeg ikke ute 1 gang tror jeg, husker ikke.

Er litt vanskelig når det kommer til barnevakt også jeg da, ser helst at personen overnatter her hos oss, sånn at h*n kan ta han på morningen også. Han har ikke sovet hos noen andre uten at jeg og pappa`n har vært med, og de som gjerne vil ha han på overnattings besøk uten oss, får ikke lov av div grunner som kanskje noen synes er tåpelige.[8D]
Så da lar jeg heller vær å feste, vist ikke pappa`n hiver meg ut døra for at jeg skal ta meg en fest da, sjelden det skjer.[:D]

Jeg begynte å feste veldig tidlig, og ble tidlig ferdig[;)] Klassen min er russ i år, men det kunne aldri falt meg inn å feire at jeg ferdig på skolen på den måten[8D] Tar meg gjerne et glass øl/vin til en god middag, en sen kveld med venner og kjæresten, men føler ikke noe behov for fyll eller byturer.

ORIGINAL: Novembergull

jeg kan godt kose meg på fest en gang i blant samtidig som jeg synes det er veldig godt å være hjemme å slappe av sammen med familien.
Så det finnes en middelvei ja[;)]

Sign..[:)]

Back
Topp