bare en drøm?.

kailin

Glad i forumet
i natt drømte jeg at vi var på ultralyden hvor vi fikk se kjønnet, og det ble en jente.. 
er det noen som har opplevd dette før?:P he he.. er så spent på hva som bor inni magehuset mitt som driver å sparker rundt og sånn!:D 

hehe, tror du er like nysgjerrig som meg
Kan nesten ikke vente til aug!!!
Drømmer masse om nurket hele tiden, men ikke noe bestemt kjønn.

Jeg drømmer at jeg føder kattunger, tvillinger, gutter, jenter og i det hele tatt. Jeg fødte en voksen her om natta også.... Jeg håper at jeg ikke er sanndrømt!! :)

Jeg drømte masse i starten og da var det alltid gutt. Men har ikke drømt så mye babyrelatert i det siste egentlig.

Gleder meg masse til august selv! 

Sist gang drømte jeg om jenter - men fikk gutt ;) 

Sist drømte jeg at jeg fødte 17 juli, hadde menstermin 22 juli og vanlig termin 30 juli...
17 juli kom og gikk, ingen baby.. Hun kom ikke før 29 juli..

Jeg var helt sikkert på at hun kom til å komme 17 juli =P

Tobaja skrev:
Sist drømte jeg at jeg fødte 17 juli, hadde menstermin 22 juli og vanlig termin 30 juli...
17 juli kom og gikk, ingen baby.. Hun kom ikke før 29 juli..

Jeg var helt sikkert på at hun kom til å komme 17 juli =P

Datoer er ikke til å tulle med...
Sambo sa 15. mai til meg, og jeg trodde det var katten som skulle få kattunger da, og tenkte ikke mer over det, for jeg hadde jo ikke termin før 17. juni. 
15. mai fikk vi verdens nydeligste gutt til verden! 

hehehe.. hm.. jaja, kanskje det blir det magefølelsen vår sier da! både jeg og mannen tror det blir gutt:P hihi!
spennende tid i møte! gleder meg sånn til å få brevet om ultralyd datoen!!!:D woooop! 

Det fikk jeg igår faktisk :) 
23. august er datoen, såååå langt frem i tid, men samtidig ikke...Jeg er jo nesten halvveis da...

oj så spennende!!!:D wee!!! tida vil nok gå veldig fort vil jeg tro!
jeg er jo hjemmeværende nå, så håper tiden går fortere og ikke tregere!:P 

Back
Topp