Bare en dagbok

NøtteKnøttet

Elsker forumet
Miniliten er ønsket, men det haster ikke enda. Vi tar det med ro og holder litt styr på syklusen på veien. derfor skriver jeg her i ny og ne[:)]

Mine PPr til nå:

0- 30 dager, Tr nedtraff ca 29.6
1- 24 dager, Tr nedtraff ca 23.7
2- 29 dager, Tr nedtraff ca 22.8
3- 24 dager, Tr nedtraff nøyaktig 16.9 (el 1. eller 2. 10, testet)
4- 27 dager, Tr nedtraff nøyaktig 13.10
5- 31 dager, Tr nedrtaff nøyaktig 12.11.10 (så bra dato at jeg måtte ta med årstallet[:D])
6- 26 dager, Tr nedtraff nøyaktig 7.12
7- 26 dager, Tr nedtraff nøyaktig 2.1
8- 24 dager, Tr nedtraff nøyaktig 26.1
9- 29 dager, Tr nedtraff nøyaktig 23.2
Prøvepause 28 dager, Tr 23.3
Prøvepause 30 dager, Tr 22.4
Prøvepause 26 dager, Tr 18.5
Prøvepause 28 dager, Tr 15.6

Gratulerer med dagbok!![:D][:D]

I går bestilte jeg EL tester fra billigtester, så nå gleder jeg meg til de kommer! Syklusen min svinger jo ikke så masse som en del andres gjør, men føler meg likevel ikke helt trygg på den, så skal bli bra å få kartlagt EL.

Det er mye fokus på andre ting for tiden, så vi er ikke veldig aktive prøvere enda, men vi gleder oss veldig til den dagen testen viser oss at vi har nr 2 på vei. Det er helt ubeskrivelig, den følelsen man sitter med når man vil ha barn. Jeg er veldig glad for at vi ønsker oss fler for spenningen og forventningene er i høyspenn, selv om alt også er veldig skummet.

Denne gangen har TR vært veldig rar, først 2 dager med skikkelig mens, etter det har det bare vært litt spotting, i dag (dag 4) er det nesten ikke noe i det hele tatt. Jeg pleier alltid ha TR på besøk i ca 5 dager med jevne blødninger...

Hei Snuppeluring;;)
Hvor kjøpte du de billige testene? Er i start gropa selv;) Masse lyke til med prøvinge fremover da;;)

ORIGINAL: LillTrille

Hei Snuppeluring;;)
Hvor kjøpte du de billige testene? Er i start gropa selv;) Masse lyke til med prøvinge fremover da;;)

Du får kjøpt de på http://www.billige-tester.no/ billig og bra![:)] Masse lykke til med prøvingen til dere også[:D]

grattis med dagbok. Blir koselig å følge deg og prøvingen.

Åh, jeg kjenner jeg er litt misunnelig på ei venninne nå... Eller, jeg er vel ikke misunnelig egentlig, for forholdene hennes er helt annerledes enn forholdene våres, men det hadde vært så koselig om vi også skulle hatt en til[:)]

Da er jeg i gang på leting etter o store eggløsning[:)] Jeg har prøvd 2 tester, begge totalt uten antydning til noe strek som ville indikert at el var rett rundt hjørne. Jeg har testet annehver dag for å spare litt på testene[8D] Siden det ikke er noe som tyder på at el er klar for action kan jeg like gjerne spare litt på de og heller teste hver dag når det begynner å vise svak strek.

Uff, veit ikke om jeg er totalt på jordet eller ikke med denne el testingen jeg, men det er jo tross alt bare for å få litt kontroll på denne rare kroppen min.

Nå skal jeg straks innvie vår nye sengeramme[:D] Kun med soving i dag...[;)]

Juhu! I dag kom det frem en tynn tynn strek på el testen, da smeller det snart![:D]

Noen som vet hvor lang tid det tar fra streken skimtes til det er el på gang?

Nå har jeg bare testet etter EL i to perioder... Den første gangen gikk testene fra å være nokså negativ til kjempe sterk dagen etter... (Men jeg tror det også har litt med at jeg testet litt tidlig dagen før)

Den neste perioden så tok jeg alle testene til omtrent samme tid og den gikk gradvis over til å bli positiv....[:)]

Skal ikke være lett dette her[8|]

Lykke til!![:D]

Åh[:D] Jeg kom på nå at om jeg blir gravid denne pp, kan jeg kanskje overrekke en test som lyser gravid til min kjære på bursdagen hans, tenk om jeg kunne gjort det a![:D]

åwmaigad, så glad han hadde blitt da!

Jeg krysser fingrene for deg, snuppa! [:D]

Ja, det hadde vært superkult å kunne gitt han den gaven i bursdagsgave altså![:D] Men så er vi jo sånne avslappa prøvere som egentlig ikke prøver helt enda[8D] Men vi får se hva som skjer når jeg forteller han at jeg har el (om noen dager, hvis alt er riktig), om han kaster seg over eller ikke[8D][:D]

Jeg er så spent på om i morgen er dagen for utslag på el-testen

ORIGINAL: Lambi`83

Lykke til!![:D][:D]

Tuuusen takk! Det trenger jeg[:D] Har så lyst til å kunne gi bort en gravidtest på bursdagen til min bedre halvdel

Spennende og følge deg her inne.

Masse lykke til

Gratulerer med dagbok, shnuppa[:D]

Spennende å følge med hva som skjer fremover da, krysser fingra for at du kan gi sambo g.test i gave[:D]

Back
Topp