Bare eg som lekker ??

Ikke fortvil.. Mange barn som ble fostret opp på erstatning og flaske. Jeg f.eks.. og jeg har det bare bra jeg....hihi

Jeg lekker litt, jeg også. Har faktisk gjort det i 2 måneder. Veldig rart å begynne så tidlig, men jordmor sa at det var noen som gjorde det, så det var helt normalt.

Ikke tegn til noe melk hos meg enda...

Ikke så mye som en DRÅPE her i gården.....

Ta det helt med ro, min begynte å lekke ganske tidlig, det var fra uke 20 eller nosånt, den lekker enda, og bebisen har ikke kommet ennå

[&:]
ORIGINAL: everonic

Ble temmelig overasket då eg satt i sofaen tidligere i dag uten BH men me t-skjorte....Eg hadde en våt flekk ved høyre brystvorte...E det mulig tenkte eg, e jo lenge nok til termin endå (5 juni).E det andre som har erfaringer med dette,kan kje huske at det startet opp så tidlig sist gang eg var gravid for snart 7 år siden!Håper på svar fra andre med erfaring, og om det er noe som kommer til å ta seg opp til begge brystene, eller om det no stopper opp! Var ca 3 ganger tidlig i dag at det skjedde,har kje kommet noe etter at eg fikk BH på meg!(satt og i ro alle gangene det lakk ut litt veske).
Mvh www.diamantbarna.piczo.com
lekker her også har gjort det en stund 1,5 mnd ca tenker jeg.Gjorde det med de andre også jeg [&:]

[:D] Hei du everonic, nei du e kje den eineste som lekk.
Eg har termin 17 juni og eg har lekket sia februar, men det e mest om natta.
No kan eg ikkje gå utn bh fødi eg lekk heile tia, plagsomt til tider men dem sei det e helt normalt.
Føl du deg klar tel at babyen kjæm?
Eg e klar......

Joda, har opplevd det jeg også, men heldigvis ikke så ofte. Har oppdaget flekk på lakenet ved et par anledninger og synes det er rart at jeg ikke har merket noe i det melken kommer... Men det er jo positivt da - å vite at også brystene våre er i rute [;)]

Jeg lekker når jeg klemmer på puppen. Så hvis jeg ligger på siden om natta så kan det hende at jeg klemmer på puppen og da kan jeg lekke mye!! Litt ekkelt synes jeg [:'(]

Oi, for første gang lakk det i dag tidlig fra den ene puppen. Rart. Sånn gjennomsiktig væske... Bare noen få dråper...[:)]

Idag har jeg ikke lekket, det har vært dager da jeg har våknet etter en go natts søvn og måttet skiftet alt på sengen fordi så og si alt var gjennomvått.....
det er ikke akkurat morsomt, enig i at det er litt ekkelt men det er den første melka så vi vet jo da at vi har melk til gull babyene våre som er på tur[:D]

Kommer hvit væske ja.. Hos meg er det råmelk, litt mer gulaktig væske som kommer først, så hvit blank væske. Snodige saker som skjer i kroppen vår! [:)]

Heisann solkroken2!

Eg har vist et forferdelig ustabilt nett om dagene,håper dehar klart å fikse det no en gang for alle! Til min store overaskelse så har eg kje merket noe mer til den råmelken som kom de to gangene!Merkelige greier spør du meg,trodde eg va i full gang,men nei,det stoppet opp!
Eg e egentlig ganske klar til beibisen vår kommer ja, har kjøpt inn alt nødvendig som eg kje har igjen fra sist,og nettopp fått vasket opp del små nusselige klær + sengetøy.Eneste eg håper no e at eg går så pass lenge og nær terminen så overhode mulig sånn at beibisen kan snu seg rett vei, (ligg i seteleie no).Skal på Ul igjen i uke 37 for å se om den fortsatt ligg "feil" vei,og gjør den det skal vi prøve snu vetlingen!
Så flott at du e klar :-) Lykke til så kjempe mye

Mvh www.diamantbarna.piczo.com & www.elseveronica.piczo.com

Trodde kje det var så gale med vending eg, etter som jordmor fortalte så jobbet de bare med magen slags masasje over hele magen,til beibien snur seg! Uansett håper eg i det lengste at den vil snu av seg sjøl :-) Lykke til og flott mage du hadde

Back
Topp