Bare eg som lekker ??

everonic

Elsker forumet
Ble temmelig overasket då eg satt i sofaen tidligere i dag uten BH men me t-skjorte....Eg hadde en våt flekk ved høyre brystvorte...E det mulig tenkte eg, e jo lenge nok til termin endå (5 juni).E det andre som har erfaringer med dette,kan kje huske at det startet opp så tidlig sist gang eg var gravid for snart 7 år siden!Håper på svar fra andre med erfaring, og om det er noe som kommer til å ta seg opp til begge brystene, eller om det no stopper opp! Var ca 3 ganger tidlig i dag at det skjedde,har kje kommet noe etter at eg fikk BH på meg!(satt og i ro alle gangene det lakk ut litt veske).
Mvh www.diamantbarna.piczo.com

lekker ikke her nei[:)]

Ikke antydning til lekkasje her....

ORIGINAL: lalina

nei heilt potte tett her.

alle hull????[8D]

Kun når æ ligg i badekaret, eller tar badstu..

Her lekker det også. Har gjort det over en mnd nå. Må skifte sengetøy ett par ganger i uken nå. Det renner mest fra venstre pupp, men stort sett bare når jeg ligger på siden.
Helt normalt, sier jordmor. ( om å lekke mener jeg... ) Huff nei, nå er det natta. Blir bare rot dette...

ingen antydning til noe veske har heller....

Lekker heller ikke.. Må klemme litt for at det skal komme noe.

Merker jeg lekker litt av og til på natta, men ikke så mye.
..og da kun når jeg ligger på siden[;)]

Hehe, ja vi var kje så mangen som lekker her endå, men eg regner med at det e helt normalt og ingenting å bekymre seg over! Takk for svar alle sammen, og lykke til videre me tette bryst (at de kje begynner lekke).[:D]

Mvh www.elseveronica.piczo.com

her føler jeg meg som den !!!
lekker som pokker, her om dagen gikk det gjennom bh, t.skjorte+ genser....lekker bare noe helt vannvittig,må begynne med amme innlegg snart...det er o fremdeles 12 uker til jeg har termin,så jeg lurer fælt på hvordan det skal ende!!!!

Jeg har begynnt å lekke.. [8|] Synes det var tidlig... 

kan ikke si jeg lekker,men har oppdaga noe gult på/inni brystvorta et par ganger.råmelk?[8|]

Jepp det er det nok... Samme som jeg oppdaga det og ble så nysgjerrig at jeg måtte klemme litt. Ble overraska da ja! [:)]

ORIGINAL: Stardust

kan ikke si jeg lekker,men har oppdaga noe gult på/inni brystvorta et par ganger.råmelk?[8|]

ja det har jeg også hatt...

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Stardust

ja det har jeg også hatt...
har ikke merket noe her enno.

Jeg lekker, og har gjort det i maaaange uker alt.... Må ha ammeinnlegg hver dag. Så du er ikke alene om å lekke altså [:)]

Jeg har ikke fått noe antydning til råmelk enda...

Det kommer nok skal du se.. lest et sted at produksjonen ikke tar seg opp før rett rundt fødsel. Ingen fare!

Back
Topp